Влезте с акаунт от вашата социална мрежа

За да виждате всички раздели във форума Ви е нужна РЕГИСТРАЦИЯ ! Можете да влезете използвайки вашата регистрация във Facebook или Google. Приятно прекарване във форума. x

Здравейте, имаме вече Viber група на форума. Който иска може да заповяда в нея от този линк: https://tinyurl.com/rdfbgviber x

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Тест 30.04.2022
#1
Information 

На 30.04.2021 с oxygen проведохме тест на К и Х банд на следните детектори:
Exclamation Cobra RAD 450
Exclamation Cobra RAD 380
Exclamation Whistler GT-438GXi
Exclamation Escort Max 360

Използвахме следните радари за тестове:
Exclamation Bushnell Velocity Speed Gun - K Band
Exclamation PC-03 - X Band

   

Мястото на което проведохме тестовете е следното:
   
   

Както виждате радара ви засича точно след завой. Това е едно от най-коварните неща при засичане след завой. 
Аз идвам по правата, следва една малко чупка и след това е завоя на дясно.

Започнахме с К банда с Bushnell-а. 
Всеки един от детекторите които съм изборил отгоре започва да свири точно на първата чупка преди големия завой. 
Разстоянието до зоната за засичане на скоростта е около 350м. Дефакто имате около 350м да намалите скоростта преди да бъдетете засечени от радара. 
Всеки детектор се справи по еднакъв начин на този тест. Всички детектори бяха в режим Highway.

Продължаваме с Х банда с радар РС-03.
Тук RAD 450, RAD 380 и Whistler 438 се справят пак по един и същи начин с Х банда пак в диапазона на 350м. Единственият детектор който се справи по-различно е Escort Max 360 даващ ви доста по-ранно засичане на радара на Х банда. 20 секунди по-ранно засичане което се равнява на около 350м повече със скорост около 60км/ч. Можем да кажем, че детектора е около двойно по-чувствителен на Х банда от другите детектори. Следващото което се забелязва е при Whistler 438 и X Банда. На първото преминаване TFSR филтъра е включен и в началото засича радара, но после го губи за известно време и след това пак започва да го улавя. Второто преминавне е с изключен TFSR и такъв проблем не се забелязва. 

Заключение:
Whistler-a е тестван с изключен FDSR и включен TFSR. Единствено на второто преминаване на Х банда е изключен TFSR филтъра !
Общо взето филтъра на Whistler-ите е много проблемен. В последно време в реални ситуации дори TFSR филтрира триногата Cordon.

Кобрите се справиха еднакво на К и Х банда. При тях детекцията е стабилна без загуби. Единствено RAD 380 за момент при приближаване на радара на Х банд смени от Х на К, но това е нещо нормално което се е случвало и преди с тях. 

Очаквах при Escort Max 360 нещата с К банда да са малко по-добре от при Кобрите и Уистлърите, но нещата са идентични в тази ситуация. Интересното дойде с Х банда и двойното по-ранно засичане. Ако в района където сте има повече Астри, то това е детектора който може да Ви даде по-ранно засичане от другите. 

Видео от теста:


Exclamation Важно: Exclamation

Проведените тестове на К банд с Bushnell-а не отговарят на реална ситуация с триногата Cordon. В случая пробвахме с този тест как е като цяло К банда на детекторите, но не можем да симулираме реално Cordon. Там може да имате както по-ранна детекция така и по-късна, а може и изобщо да нямате детекция срещу нея. Escort Max 360 филтрира Cordon независимо от настройките. 

Тестовете на Х банда са 99% идентични с реална ситуация срещу Х банд в Астра. 

Ако имате въпроси или коментари пишете смело.

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори


Съобщения в темата
Тест 30.04.2022 - от DAleksandrov - 01-05-2022, 09:51 AM

Теми, които вероятно са свързани...
Тема: / Автор Отговори: Прегледи: Последна публикация

Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 2 гост(и)