25-09-2023, 09:33 AM
(Последна редакция: Преди 25-09-2023, 09:57 AM от DAleksandrov.)
Здравейте група. Тествахме Stelth HTLS Set лазерна система срещу LTI TruSpeed S (ARH CAM-S1). Колата на която тествахме беше сравнително малка Citroen C3 Picasso. Сензорите бяха 4 по 2 в рамка под номера.
За съжаление, не е това което очаквахме да видим.
Собственика на колата видя с очите си понеже и той гледаше на някои от преминаванията.
В обобщение нещата при Stelth джамерите не са това което трябва да бъде. А ако колата е джип или голяма, то с 2 сензора определено няма да станат нещата и ще бъдете снимани.
НАПРАВО Е ИЗВЪН ВСЯКАКВИ НОРМИ ДА СТРЕЛЯШ В НОМЕРА КЪДЕТО СА ДЖАМЕРИТЕ И ДА СЕ СЛУЧВАТ ПРОПУСКИ ДОРИ ЕДНОКРАТНИ.
В момента в тази си конфигурация този Ситроен е 50/50 от това как ще бъде поставена триногата. Може и да го снима, може и да се спаси.
Определено за мен не са 75 вата както казват, че е силата на този джамер в сравнение с Киото което казват, че е 5 вата.
На миналият тест с Киото на горе долу същата големина на колата, Киото се справи много по-добре в сравнение със Стелта.
АКО ЖЕЛАЕТЕ ДА ТЕСТВАМ И ВАШИЯТ АВТОМОБИЛ СЕ СВЪРЖЕТЕ С МЕН.
За съжаление, не е това което очаквахме да видим.
- При теста за пристигане отдалеч към мен, колата правеше пропуски отстрани във фаровете и чат пат и в средата. Вече когато се приближеше, нещата бяха по-добре.
- При тестване отзад пак пропускаше при стоповете и чат пат отново при номера.
- При пристигане към мен в най-лява лента спрямо шофьора направо си премервах скоростта с доста пробиви.
- В средна лента нещата бяха по-добре и вече нямаше пропуск.
- В гръб в средна лента имаше пропуски.
- В гръб в лява лента спрямо шофьора имах 4 премервания на скоростта от край до край, което е недопустимо.
Собственика на колата видя с очите си понеже и той гледаше на някои от преминаванията.
В обобщение нещата при Stelth джамерите не са това което трябва да бъде. А ако колата е джип или голяма, то с 2 сензора определено няма да станат нещата и ще бъдете снимани.
НАПРАВО Е ИЗВЪН ВСЯКАКВИ НОРМИ ДА СТРЕЛЯШ В НОМЕРА КЪДЕТО СА ДЖАМЕРИТЕ И ДА СЕ СЛУЧВАТ ПРОПУСКИ ДОРИ ЕДНОКРАТНИ.
В момента в тази си конфигурация този Ситроен е 50/50 от това как ще бъде поставена триногата. Може и да го снима, може и да се спаси.
Определено за мен не са 75 вата както казват, че е силата на този джамер в сравнение с Киото което казват, че е 5 вата.
На миналият тест с Киото на горе долу същата големина на колата, Киото се справи много по-добре в сравнение със Стелта.
АКО ЖЕЛАЕТЕ ДА ТЕСТВАМ И ВАШИЯТ АВТОМОБИЛ СЕ СВЪРЖЕТЕ С МЕН.