На 30.04.2021 с oxygen проведохме тест на К и Х банд на следните детектори:
Cobra RAD 450
Cobra RAD 380
Whistler GT-438GXi
Escort Max 360
Използвахме следните радари за тестове:
Bushnell Velocity Speed Gun - K Band
PC-03 - X Band
Мястото на което проведохме тестовете е следното:
Както виждате радара ви засича точно след завой. Това е едно от най-коварните неща при засичане след завой.
Аз идвам по правата, следва една малко чупка и след това е завоя на дясно.
Започнахме с К банда с Bushnell-а.
Всеки един от детекторите които съм изборил отгоре започва да свири точно на първата чупка преди големия завой.
Разстоянието до зоната за засичане на скоростта е около 350м. Дефакто имате около 350м да намалите скоростта преди да бъдетете засечени от радара.
Всеки детектор се справи по еднакъв начин на този тест. Всички детектори бяха в режим Highway.
Продължаваме с Х банда с радар РС-03.
Тук RAD 450, RAD 380 и Whistler 438 се справят пак по един и същи начин с Х банда пак в диапазона на 350м. Единственият детектор който се справи по-различно е Escort Max 360 даващ ви доста по-ранно засичане на радара на Х банда. 20 секунди по-ранно засичане което се равнява на около 350м повече със скорост около 60км/ч. Можем да кажем, че детектора е около двойно по-чувствителен на Х банда от другите детектори. Следващото което се забелязва е при Whistler 438 и X Банда. На първото преминаване TFSR филтъра е включен и в началото засича радара, но после го губи за известно време и след това пак започва да го улавя. Второто преминавне е с изключен TFSR и такъв проблем не се забелязва.
Заключение:
Whistler-a е тестван с изключен FDSR и включен TFSR. Единствено на второто преминаване на Х банда е изключен TFSR филтъра !
Общо взето филтъра на Whistler-ите е много проблемен. В последно време в реални ситуации дори TFSR филтрира триногата Cordon.
Кобрите се справиха еднакво на К и Х банда. При тях детекцията е стабилна без загуби. Единствено RAD 380 за момент при приближаване на радара на Х банд смени от Х на К, но това е нещо нормално което се е случвало и преди с тях.
Очаквах при Escort Max 360 нещата с К банда да са малко по-добре от при Кобрите и Уистлърите, но нещата са идентични в тази ситуация. Интересното дойде с Х банда и двойното по-ранно засичане. Ако в района където сте има повече Астри, то това е детектора който може да Ви даде по-ранно засичане от другите.
Видео от теста:
Важно:
Проведените тестове на К банд с Bushnell-а не отговарят на реална ситуация с триногата Cordon. В случая пробвахме с този тест как е като цяло К банда на детекторите, но не можем да симулираме реално Cordon. Там може да имате както по-ранна детекция така и по-късна, а може и изобщо да нямате детекция срещу нея. Escort Max 360 филтрира Cordon независимо от настройките.
Тестовете на Х банда са 99% идентични с реална ситуация срещу Х банд в Астра.
Ако имате въпроси или коментари пишете смело.
Cobra RAD 450
Cobra RAD 380
Whistler GT-438GXi
Escort Max 360
Използвахме следните радари за тестове:
Bushnell Velocity Speed Gun - K Band
PC-03 - X Band
Мястото на което проведохме тестовете е следното:
Както виждате радара ви засича точно след завой. Това е едно от най-коварните неща при засичане след завой.
Аз идвам по правата, следва една малко чупка и след това е завоя на дясно.
Започнахме с К банда с Bushnell-а.
Всеки един от детекторите които съм изборил отгоре започва да свири точно на първата чупка преди големия завой.
Разстоянието до зоната за засичане на скоростта е около 350м. Дефакто имате около 350м да намалите скоростта преди да бъдетете засечени от радара.
Всеки детектор се справи по еднакъв начин на този тест. Всички детектори бяха в режим Highway.
Продължаваме с Х банда с радар РС-03.
Тук RAD 450, RAD 380 и Whistler 438 се справят пак по един и същи начин с Х банда пак в диапазона на 350м. Единственият детектор който се справи по-различно е Escort Max 360 даващ ви доста по-ранно засичане на радара на Х банда. 20 секунди по-ранно засичане което се равнява на около 350м повече със скорост около 60км/ч. Можем да кажем, че детектора е около двойно по-чувствителен на Х банда от другите детектори. Следващото което се забелязва е при Whistler 438 и X Банда. На първото преминаване TFSR филтъра е включен и в началото засича радара, но после го губи за известно време и след това пак започва да го улавя. Второто преминавне е с изключен TFSR и такъв проблем не се забелязва.
Заключение:
Whistler-a е тестван с изключен FDSR и включен TFSR. Единствено на второто преминаване на Х банда е изключен TFSR филтъра !
Общо взето филтъра на Whistler-ите е много проблемен. В последно време в реални ситуации дори TFSR филтрира триногата Cordon.
Кобрите се справиха еднакво на К и Х банда. При тях детекцията е стабилна без загуби. Единствено RAD 380 за момент при приближаване на радара на Х банд смени от Х на К, но това е нещо нормално което се е случвало и преди с тях.
Очаквах при Escort Max 360 нещата с К банда да са малко по-добре от при Кобрите и Уистлърите, но нещата са идентични в тази ситуация. Интересното дойде с Х банда и двойното по-ранно засичане. Ако в района където сте има повече Астри, то това е детектора който може да Ви даде по-ранно засичане от другите.
Видео от теста:
Важно:
Проведените тестове на К банд с Bushnell-а не отговарят на реална ситуация с триногата Cordon. В случая пробвахме с този тест как е като цяло К банда на детекторите, но не можем да симулираме реално Cordon. Там може да имате както по-ранна детекция така и по-късна, а може и изобщо да нямате детекция срещу нея. Escort Max 360 филтрира Cordon независимо от настройките.
Тестовете на Х банда са 99% идентични с реална ситуация срещу Х банд в Астра.
Ако имате въпроси или коментари пишете смело.