Влезте с акаунт от вашата социална мрежа

За да виждате всички раздели във форума Ви е нужна РЕГИСТРАЦИЯ ! Можете да влезете използвайки вашата регистрация във Facebook или Google. Приятно прекарване във форума. x

Здравейте, имаме вече Viber група на форума. Който иска може да заповяда в нея от този линк: https://tinyurl.com/rdfbgviber x

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#1

   

Лазерната тринога.
Идеята е да се съберат клипчета, близки срещи от третия вид, засичане с някакъв детектор и тнт.
[-] 1 потребител изказва благодарност на oxygen за това мнение:
  • DAleksandrov
Отговори
#2

Обхват на измерване на скоростта: от 10 km/h до 300 km/h;
Грешка на измерената скорост:
– лабораторно изпитване /симулиране на сигнал/: ±1 km/h до 100 km/h, ±1 % над 100 km/h;
– полеви тест: ± 3 km/h до 100 km/h, ± 3 % над 100 km/h;
Резолюция на измерване: 1 km/h;
Интервал на дистанцията за измерване: 25-600 m;
Принцип на измерване на скорост: лазерен скоростомер;
Дължина на вълната: 905 nm (невидим спектър);
Клас на безопасност за очи: class 1M (EN60825-1);
GPS модул: външна GPS антена през USB порт;
Процесор: Intel Atom Quad Core Е 3845 @ 1.9 GHz; ARM Dual Core 2 × 766 MHz;
Памет: 4 GB RAM DDR3;
Архивно устройство 128 GB SSD
Тип сензор на камерата: Global shutter CCD / Rolling shutter CMOS;
Разделителна способност на камерата: 1280 x 720 / 2048 x 1536;
Обектив на камерата: 4,3 – 29 mm motorized;
Захранване: 12 – 17 V DC;
Максимално потребление: 50W;
Капацитет на вградена батерия: 36 Wh (опция – 72 Wh);
Капацитет на външна батерия: 260 Wh (опции до 520 Wh);
Размери (Д × Ш × В): 361 mm 373 mm 227 mm;
Температура на работа: минус 15 °C до 45 °C;
Температура за съхранение: минус 25 °C до 70 °C;
Степен на защита: IP65.

https://e-bim.bim.government.bg/bg/Infor...l62EYjE%3D

[Изображение: cobra-bar.png][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори
#3

Здравейте.
Вчера си пътувах по един от главните булеварди на гр. Пловдив и детектора ми сигнализира за лазер, а на дисплея се изписа LSR 563. Разстоянието беше около 180-200 м. преди самата лазерна тринога, която стоеше разположена отдясно на тротоара на трилентов булевард. Аз бях поредния автомобил в крайна лява лента, като и в трите ленти имаше коли, току що потеглящи заедно от светофар.
Вероятно, ако бях първа кола и шофирах с превишена скорост щях да бъда сниман от това разстояние, но поне радар детектора ме известява. Моделът е Whistler GT-438G. Монтирал съм го горе до вътрешното огледало, на нивото на края на зелената ивица, и откъм страната на пасажера.

... Има ли смисъл, като няма значение ...
[Изображение: whistler-1-bar.png]
Отговори
#4

Днес при късметлийска среща с вдигнат лъч я засякох на 4000 импулса за секунда.
Преди пак имах подобно число, но тогава не бях съвсем сигурен.
Явно това е.
Отговори
#5

Ама имаше ли време за реакция или в последният момент ?

[Изображение: cobra-bar.png][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори
#6

мисля, че не
успях да я видя къде е просто пред мен
при това бях под 60км/ч
Отговори
#7

(18-04-2023, 08:17 AM)oxygen написа:  Днес при късметлийска среща с вдигнат лъч я засякох на 4000 импулса за секунда.
Преди пак имах подобно число, но тогава не бях съвсем сигурен.
Явно това е.

И аз правих тестове с  Whistler GT-438Xi , но не се получават нещата. Ниско на нивото на мантинелата е монтирана. Спрях на разстоянието където точно засича и разкарвах детектора по прозореца и извън колата, докъдето кабела позволя и не се обади.
После спрях  пред нея на 6-7 метра и не пиши. Като го изкарах пред стъклото на предния капак с центрене започна да пищи. Успях да го насоча да хване 4000 импулса, през другото време показваше около 3800 импусла.
Стъклото ми не е атермично, но е за head-up display.
Отговори
#8

Здравейте.
Искам да помоля за съдействие относно кои точно сегменти на засичане на лазерната тринога да оставя включени, и кои да изключа. При моя радар детектор Whistler GT-438G имам следните, които са включени:
LASER 1 valid up to 900Hz
LASER 2 valid from 1100Hz - 2000Hz
LASER 3 valid from 2000Hz - 3000Hz
LASER 4 valid from 3000Hz - 4000Hz
LASER c valid from 900Hz - 1100Hz
LASER XR valid for the TraffiPatrol XR
Поводът за моето питане е дискусия от друга тема в този форум, в която наскоро се коментираха фалшивите сработвани на Лазер от "рамките на камерите" на БГТол. От мнение на колегата oxygen разбрах, че е добре да изключа сегмент 1, който е до 900Hz. Останалите сегменти - 2, 3, 4, с и XR - да се оставят ли включени или някой друг също е редно да се изключи?
Опитвам се да намаля до минимум фалшивите сигнали за Лазер от радар детектора. Иначе съм наясно, че шанса за навременно известяване от тази тринога е минимален, но все пак смятам да оставя включен Лазер банда.

... Има ли смисъл, като няма значение ...
[Изображение: whistler-1-bar.png]
[-] 1 потребител изказва благодарност на b.shterev за това мнение:
  • DAleksandrov
Отговори
#9

Проблема е, че всеки път засича части от сигнала. Демек може да покаже 40 може и 3000. Затова изключването на сегменти поне аз не го препоръчвам.

[Изображение: cobra-bar.png][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

[-] 1 потребител изказва благодарност на DAleksandrov за това мнение:
  • b.shterev
Отговори
#10

LASER 4 valid from 3000Hz - 4000Hz
може и LASER XR valid for the TraffiPatrol XR да пуснеш
но не очаквай реална полза и засичане
няма да я засече с мнооого малки изключения при лабораторни условия, но и тогава ще е късно вече Smile
освен ако не си със супер ниска кола дето тавана и е до пъпа ти
[-] 2 потребители изказват благодарност на oxygen за това мнение:
  • b.shterev, DAleksandrov
Отговори


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)