Влезте с акаунт от вашата социална мрежа

За да виждате всички раздели във форума Ви е нужна РЕГИСТРАЦИЯ ! Можете да влезете използвайки вашата регистрация във Facebook или Google. Приятно прекарване във форума. x

Здравейте, имаме вече Viber група на форума. Който иска може да заповяда в нея от този линк: https://tinyurl.com/rdfbgviber x

Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

РАДАР ДЕТЕКТОР WHISTLER GT-438Xi
#1

Здравейте! Погледнах подробно сайта и изчетох всички ревюта на тестваните радар детектори. Искам да Ви кажа -  Браво! за труда и отделеното време, че сте ги направили. Аз като бивш ползвател на радар детектор Cobra(казвам бивш, защото вече стои в жабката и не я ползвам) реших, че е време да я ъпгрейдна с нещо по-ново. За градски условия не ползвам нищо, за да се предпазя от камери и радари. Просто гледам да спазвам ограниченията или да се движа на ръба с до 20км над тях. За извън града разчитам 100% на WAZE. Много е добро приложението, стига да има кой преди Вас да локализира патрули, камери и радари. Ако преди вас не е минал никой и не е отразил, че има радар или тринога, горите. Та в тази връзка реших отново да взема радар детектор. Моля за мнение дали сте ползвал или дали сте се сблъсквал с този модел на WHISTLER GT-438Xi. Като гледам характеристиките ми се струва идентичен на модел WHISTLER GT-468GXi само дето е без GPS т.е. по-скоро ще е като COBRA RAD 450.
Отговори
#2

По-добре вземи 468. Липсата на GPS се усеща в 438. Възможността да не издава звуков сигнал под зададени километри е много полезна в града и намаля с много фалшивите сигнали. Като цяло 438 ще бъде по-шумен от Cobra RAD 450. Филтъра му е малко по-лош от на Кобрата. Може да се намери 468 за около 260лв чисто нов с 2 години гаранция. Пиши ми ЛС ако искаш координати.

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори
#3

Здравейте,
изглежда като доста чувствителен детектор (с всички плюсове и минуси)
С изключени филтри реагира мигновено на К.
Поради наличните смущения и чувствителността си с изключени филтри е прекалено "приказлив".
С тестера за лазери на Митко реагира на ARH CAM S1.
В реалността при по-висок автомобил монтиран горе два пъти обикалях една и не реагира. (сега съм го сложил долу дясно, но не мога да намеря лазерна тринога)
Ако колата има лазерни далекомери при отражателни повърхности директно отпред може да задейства лазерната детекция.
Има два филтъра. TFSR и FDSR.
TFSR реално трябва да е включен за да е използваем (намаляване на "фалшиви" сработвания)
Този филтър променя реално поведението при детекция. Внася минимално забавяне в реакцията на К. Под секунда е.
FDSR не променя засичането, а известяването. Когато е включен ако реши, че е фалшив сигнал бипка два пъти и пише FDSR на екрана. Според мен е възможно да е реален измерител на скорост и да го филтрира с ФДСР.
Опита ме доведе до включен TFSR и изключен FDSR.
Ако около вас се мота кола с радари за безопасност, круизконтрол и тнт на К банд ще бипка.
На старите радари на Х реагира. (нямам наблюдение още за разстояние защото само от упор са ми го включвали)
На Кордон реагира (една среща ~700м на прав път с включен ТФСР)
На камерата на орлов мост реагира на около 200м с включен ТФСР.
Сравнен с RAD350 е по-чувствителен, но може да има повече "фалшиви" и теоретично може да засече лазерната тринога.
За парите си мисля, че е доста добро попадение. Аз искам и да няма GPS приемник.
При лазерна детекция показва PPS (пулсове за секунда)
При Х и К НЕ показва честота, а само сила на сигнала.
За момента синтезирано от малките срещи с радари е това.
Ако натрупам повече наблюдения ще пиша пак.
Отговори
#4

След няколко кръгчета около ARH CAM S1 с по-висока кола и скорост до 50км/ч
В някой от случайте реагира, но когато е късно.
В други - НЕ
Може би ако колата е ниска, с обикновено стъкло и тнт ще става за известител за фиш, но при мен не се получава и това.
Отговори
#5

На Х с включен TFSR регира до секунда.
С изключен ТФСР още по бързо.
Отговори
#6

На Ботевградско на влизане в София при Пежо два пъти засичам Кордон.
Но детектора не реагира.
Там има и "смущения" на К
Днес спрях преди Кордона.
Ако изключа TFSR детектваше силен сигнал на Х
При включен TFSR го филтрираше и мълчеше.
Не знам дали е комбинация от конкретното място с "фалшивите" и Кордона или е от грешната детекция на Х (Уислър ги правят тези неща), но явно може да се случи така, че да филтрира Кордона.
Въпреки, че преди съм имал успешно засичане от достатъчно добро разстояние.
Отговори
#7

Детектора на oxygen е в мен да проверя какво се случва и дали само при единия Кордон го прави този номер или и при двата.

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори
#8


Ето какво се случва с включен филтър TFSR срещу Кордона. Изгледайте клипа да придобиете представа.

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори
#9

На друго място правен ли опит с Кордона, евентуално дали не става заради автоматичната врата на бензиностанцията отзад.

[Изображение: uniden-r3-bar.png][Изображение: cobra-bar.png][Изображение: whistler-2-bar.png] 

Отговори
#10

oxygen откри проблема на друго място първо и след това ми даде детектора да пробвам и аз. В предишните ми опити с ПРО 93 и 468 не съм имал проблем с TFSR, но или нещо е променено по самият Кордон, което ме съмнява или може би 438 има проблем. В момента нямам друг Whistler при мен. Когато включих Кобрата само Кордона хващаше. Там където съм спрял вратата не се хваща отпред на бензиностанцията. Минавал съм доста пъти с различни детектори и точно на това място няма смущения.

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори


Теми, които вероятно са свързани...
Тема: / Автор Отговори: Прегледи: Последна публикация

Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 2 гост(и)