Влезте с акаунт от вашата социална мрежа

За да виждате всички раздели във форума Ви е нужна РЕГИСТРАЦИЯ ! Можете да влезете използвайки вашата регистрация във Facebook или Google. Приятно прекарване във форума. x

Здравейте, имаме вече Viber група на форума. Който иска може да заповяда в нея от този линк: https://tinyurl.com/rdfbgviber x

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Въпрос към притежателите на Cobra RAD 450
#1

Въпрос от FB:

Май доста хора от групата ползват Cobra RAD 450, та въпрос към вас: забелязвали ли сте намаляване на чувствителността (или „пълненето“ на скалата) при намаляне на sensitivity от 3та степен на 2ра?
От моите тестове (но правени само на К банд) детекторът лови сигнала от еднакво далеч и пълни скалата по идентичен начин. Единствената разлика е в това, че докато сигналът е слаб (само 1 деление) издава еднократен звук в началото и започва да пищи нормално едва след като сигналът се засили. Това се припокрива с написаното в ръководството:
"Setting your detector to Low or Medium sensitivity delays the audio alerts for weak X band and K band signals until they become stronger. (A single beep
will sound when the signal is first detected.)"
Но то продължава така:
"Also, additional filtering is done to reduce false alerts while you are driving in, or near, urban areas where there are many sources for conflicting X and K band signals such as microwave towers and automatic door openers"
Та се чудя дали наистина си намаля чувствителността ако има много на брой слаби сигнали? Ще се радвам, ако някой сподели наблюдения.

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори
#2

Отговори:

И аз ползвам такъв радар, но не съм намалял чувствителността до сега. Смятам да пробвам. С моята машинка съм забелязал, че не всеки път обажда на местата където хваща К сигнал (бензиностанции и др.) през които минавам всеки ден. Изключвам го от запалката и пак го включвам и се оправя. При вас има ли го това?

Да не би да си активирал IntelliMute (който заглушава звука под зададени обороти на двигателя)? Като се случи какъв е символът на високоговорителчето вляво? По това можеш да се ориентираш. Питам защото съм чувал, че при някои автомобили IntelliMute понякога има проблеми след рестартиране на детектора.

ПП: Отскоро имам детекторчето, но досега не ми се е случвало това, което описваш освен ако не е заглушен заради IntelliMute, което ползвам и съм доста доволен.

Пробвах го intellimute, но не намерих разлика. С обороти под 1,5 минах няколко пъти покрай място, където знам, че пищи на К банд и на място с фалшив Х банд, но пак се обажда, както без да съм активирал intellmute и си карам с изключен.

да, най-вероятно не работи правилно при теб. Явно не при всички работи както трябва. Единственото, което знам със сигурност, е че с дизели не работи, защото следи за смущението в ел системата от работата на свещите.

Моя го държа винаги на максимална чувствителност.

Днес направих още малко тестове. В заключение мога да кажа, че и в трите режима хваща еднакво отдалеч Х и К бандове. Но в средно и ниско sensitivity наистина пълни скалата малко по-бавно. Също така на ниска степен продължителното звуково известие се активира още по-късно от средна.
Намерих точно една позиция пред една врата на магазин, в която дава различни показания на степен 3 и степен 2. Но не беше толкова лесно да се позиционирам точно на място – тоест разликата не е голяма, а основната е в това как сигнализира звуково.
На клипа сменям чувствителността така: висока –> средна –> ниска –> висока –> средна –> ниска –> висока.

Оня ден взех, държа го на макс и бачка добре. По някаква причина обаче, не филтрира разните врати и т.н. Уж трябва да изпщи и да млъкне, а си продължава. И в Пловдив на доста места хваща фалшиви на Х-банд.

вратите не ги филтира почти никой детектор. Обяснението което съм гледал от Radenso е, че сигнала на датчиците на вратите е 1 към 1 с реалните на радарите (за Америка говорим) и няма как да се филтрират. За разлика от тези в колите с радарни системи, там сигналите са модулирани и по-лесно се прави филтър за тях.

Ами след допълнителните тестове за чувствителността днес установих, че и при мен не работи на 100% коректно и го изключих. Когато оборотите станат около двойно над зададения праг, детекторът отново си заглушава звука. Т.е. ако изпреварвам някой на по-високи обороти, пак ще ми заглуши известието, което да кажем не е оптимално.

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори


Теми, които вероятно са свързани...
Тема: / Автор Отговори: Прегледи: Последна публикация

Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 2 гост(и)