16-09-2021, 08:52 PM
(Последна редакция: Преди 17-09-2021, 10:29 AM от Shining Star.)
POINTR P3000;
Системите за разпознаване на регистрационни табели като цяло имат за цел да откриват регистрационни номера на превозни средства и в резултат на бързите технологични промени в сензорите за изображения през последните години те също могат да определят марките и цветовете на превозните средства. Но по -важното е, че с правилната системна архитектура е възможно да се види вътрешността на превозните средства и по този начин е възможно служителите на реда да изпълняват критични функции като идентификация.
POINTR P3000 е проектиран като интегрирана система за разпознаване на регистрационни табели. Системата съхранява всички подразделения като IP камера с висока разделителна способност, вграден блок за обработка на изображения, блок за разпределение на захранването и вграден инфрачервен (IR) осветител в един корпус. POINTR P3000 може да чете регистрационния номер на превозните средства 24/7 с точност 95% и може да открива марките и цветовете на превозните средства през часовете, когато осветлението е достатъчно. Всички видове данни, произведени от системата, могат да бъдат прехвърлени към желания отдалечен център чрез мрежова връзка.
ТОЧКА Лунна светлина;
Системите за разпознаване на регистрационни табели като цяло имат за цел да откриват регистрационни номера на превозни средства и в резултат на бързите технологични промени в сензорите за изображения през последните години те също могат да определят марките и цветовете на превозните средства. Но по -важното е, че с правилната системна архитектура е възможно да се види вътрешността на превозните средства и по този начин е възможно служителите на реда да изпълняват критични функции като идентификация.
POINTR Moonlight е проектиран като специална система за разпознаване на регистрационни табели, която включва външно инфрачервено (IR) осветление. Системата се състои от IP камера с висока разделителна способност, вграден блок за обработка на изображения, блок за разпределение на захранването и корпус, съдържащ вградения IR осветител, заедно с външен IR осветител, работещ в синхрон с това устройство. Благодарение на външния IR осветител в системата, уникални снимки могат да бъдат получени дори при слаби часове на осветление, а описанията на хората в превозните средства могат да се показват ясно.
POINTR Moonlight може да открива марките и цветовете на превозните средства, както и да чете регистрационните номера на превозните средства денонощно с 7% с точност 95%. Всички видове данни, произведени от системата, могат да бъдат прехвърлени към желания отдалечен център чрез мрежова връзка.
Докато системите за разпознаване на регистрационни табели обикновено имат за цел да откриват регистрационни табели на превозни средства, в резултат на технологичните промени в сензорите за изображения през последните години, те също могат да определят марките и цветовете на превозните средства.
POINTR AVM е интегрирана система за разпознаване на регистрационни табели, специално проектирана за използване в търговски центрове. POINTR AVM е интегрирана система с IP камера с висока разделителна способност, вграден блок за обработка на изображения, блок за разпределение на мощността. POINTR AVM може да чете регистрационния номер на превозните средства с точност 95% 24/7 и може да открива марките и цветовете на превозните средства през часовете, когато осветлението е достатъчно. Всички видове данни, произведени от системата, могат да бъдат прехвърлени към желания отдалечен център чрез мрежова връзка.
POINTR AVM е напълно интегриран със софтуера System Center, произведен от ISSD® и следователно POLNET.
Система за откриване на нарушения на пресичане на нивото При системата пресичането на ниво преминава непрекъснато и се откриват нарушения. Нарушаването на прелези на превозните средства се извършва чрез метод за автоматична обработка на изображения.
Система за откриване на нарушение на пътната лента
[b][/b]
Откриването на нарушение на безопасната лента се извършва с камери, разположени на три различни точки. Камерите позволяват на системата да снима превозните средства на магнитните сензори, разположени в предпазната лента. За да бъде санкционирано нарушението, трябва да се предостави доказателство, че превозното средство е преминало през поне два детектора и е нарушило лентата за безопасност. В случай на неизправност, превозните средства остават на магнитния сензор и дали снимката може да бъде направена, се проверява чрез определяне на скоростта на превозното средство. Нарушение на безопасната лента, най -малко 50 м. За откриване на пътуването на нарушаващото превозно средство. се определя от три снимки на нарушение, които се правят на интервали.
[b][/b]
[b][/b]
Система за откриване на обратни нарушения (EDS с обратна посока)
Система за откриване на обратни нарушения; Той прави снимки на нарушение, особено в зоните, където се допускат нарушения на пътя и обратното посочване, по такъв начин, че да открие превозните средства, които нарушават превозното средство, като снимки от близо (тесен ъгъл) и далеч (широкоъгълни) превозното средство. Системата може да открие зависими от плочите технологии за откриване на метал или обработка на изображения.
Система за откриване на преференциални нарушения на пътищата
Това е система за проверка на нарушения на движението, разработена за предотвратяване използването на пътища за обществен транспорт (автобус, метробус, микробус и т.н.) или подобни пътища, запазени за специално използване, освен в тези ситуации. Система; Той автоматично открива превозните средства, които се движат по пътя, запазен за лична употреба и които нямат право да го използват, и открива нарушението.
Мобилна система за откриване на нарушения на EDS
Mobile EDS е мобилен инструмент за инспекция, оборудван с модерни камери за движение и технологии с възможности за откриване и наблюдение на събития, който включва повечето от EDS технологиите като функция, може лесно да провежда инспекции в райони, където не са налични фиксирани точки за откриване на нарушения. Това е електронна система за инспекция, разработена с цел предотвратяване на проблеми с движението, причинени от нарушения на паркирането, лента за безопасност, жълта кутия (засенчена зона), контрол на сигурността на кръстовището и предотвратяване на инциденти, причинени от превишена скорост, и гарантиране на безопасността на живота и имуществото на пешеходци и превозни средства .
Паркиране
Система за откриване на нарушения на бус лентата
Системата непрекъснато следи бус лентата, на която е инсталирана. Откриването на нарушения на бус лентата се извършва чрез метод за автоматична обработка на изображения. Снимките се съхраняват в устройството за съхранение на голям обем и се изпращат до контролния център.
Клирънс EDS
Oversize EDS е система за мониторинг, която автоматично открива превозни средства, нарушаващи правилата по пътищата и тунелите с ограничения за височина на превозното средство. Това е система за проверка, която може да се използва за предупреждение на превозни средства с опасност за височината и за предотвратяване на възможни инциденти, когато е необходимо.
ВИДОВЕ КАМЕРИ ЗА СКОРОСТ
Първите камери бяха представени от 60 -те години на миналия век нататък.
Тези устройства използваха филм за запис на изображението и останаха до голяма степен в употреба до началото на 90 -те години,
когато цифровите камери за скорост попаднаха в центъра на вниманието. В зависимост от начина, по който се използват в момента,
камерите за скорост могат да бъдат разделени на три големи групи: мобилни системи, камери с фиксирана скорост и камери със средна скорост.
Те също могат да бъдат разделени на лазерни, truelo и SPECS според технологията, която използват.
МОБИЛНИ КАМЕРИ
Мобилните камери са тези, които се намират в полицейските превозни средства. Наричани още радари, те се предлагат в различни форми и размери,
монтирани на превозни средства, ръчни, монтирани на статив и скрити (тоест, те се крият там, където най-малко очаквате).
Този тип камера се предлага с бордово оборудване за откриване и позволява на превозвача да записва точно скоростта на входящите устройства,
независимо дали носителят е неподвижен или не. Те могат също така да откриват скорост независимо от превозвача, движещ се със или срещу потока на трафика.
Камерата е базирана на лазерна технология, която излъчва лъч светлина към предстоящото превозно средство. Лъчът отнема от 0,3 до 0,7 секунди,
за да улови и регистрира цел на работен обхват от 800 метра. Събитието, което се случва след като целта е заключена, се нарича ефект на Доплер и може да се обясни по следния начин.
Радарът изпраща лъча на определени честоти и под ъгъл по магистралата. Когато автомобил влезе в зоната му, радарът се отразява и лъчът променя честотата поради относителното движение между радара и превозното средство. Степента на увеличаване или намаляване на честотата зависи от скоростта, с която се движи преминаващото превозно средство.
Мобилните камери също могат да открият в коя посока се движи проследяваното превозно средство. И тук честотата е основното превозно средство:
Ако се увеличи, превозното средство идва, ако намалее, превозното средство се отдалечава от превозвача.
А сега нека поговорим малко за това как радарът определя размера на наказанието ви: как определя скоростта?
Както казахме по -горе, степента на увеличаване или намаляване на честотата се използва за определяне на скоростта.
Тъй като лъчите са насочени под определен ъгъл (обикновено 20 градуса) спрямо пътя,
промяната в честотата ще показва по -бавна скорост от действителната скорост на целта.
Радарът изчислява наклонения ъгъл и след това определя скоростта в посоката на движение, използвайки тригонометрия.
КАМЕРИ С ФИКСИРАНА СКОРОСТ
Тази странна, ярко оцветена кутия или топка, стояща отстрани на пътя, се нарича неподвижна камера.
Може да се види и монтиран на стълбове на светофари в големите градове или окачен от надлези или мостове, които блокират пътя.
Този тип камера открива скоростта на превозните средства, използвайки пиезоелектронни детектори (малки проводници),
вградени в пътната настилка (обикновено има два комплекта проводници, вградени в пътя).
Когато автомобил премине през един от детекторите, камерата задейства електронен сигнал.
Ако скоростта на превозното средство е над ограничението, се прави цифрова снимка на превозното средство.
Скоростта се определя от времето, необходимо на колата да достигне втория низ.
Камерите с фиксирана скорост записват датата, часа, местоположението, посоката на движение, скоростта, ограничението на скоростта на тази част от пътя
(за сравнение) и лентата, в която се движи превозното средство. Фиксираната камера може да прави разлика между лентите и да вдига нарушителя от редица
превозни средства. Когато е монтиран под ъгъл (хоризонтален или вертикален), скриването зад колата отпред няма да работи,
защото камерата все още ще може да чете регистрационния номер. При условия с много ленти всяка лента има свои собствени пиезо детектори и камера за телеобектив,
докато всички ленти се гледат с широкоъгълен обектив.
КАМЕРИ СЪС СРЕДНА СКОРОСТ
Може би най -простият от тях е камерата със средна скорост, известна още като камера за автоматично разпознаване на регистрационни номера (ANPR).
Той използва старата добра камера и някаква математика, а не лазери, лъчи, GPS или друго съвременно изобретение.
Принципът зад камерата за средна скорост е прост: познавайки разстоянието между точка А и точка В,
както и когато едно превозно средство напусне точка А, е лесно да се определи средната скорост на тази кола между две точки.
Използвайки инфрачервена връзка и база данни на превозното средство, системата идентифицира автомобила, като прочете регистрационния номер.
Официално такива камери се наричат система за откриване на нарушения на средната скорост (SPECS).
ЧЕСТОТА НА КАМЕРАТА ЗА СКОРОСТ
За лазерно базирани камери за скорост има редица международно приети честоти, на които работят.
Започвайки през 60-те години, X обхватът (10.525 Ghz +/- 50 Mhz и 24.150 Ghz +/- 100 Mhz) се използва за улавяне на драйвери.
Сега тя е загубила по -голямата част от тази роля, тъй като се използва за захранване на автоматични врати.
Следователно радарните детектори могат да улавят сигнала и да изпращат фалшиви показания.
По-ниската честотна K лента (24.150 Ghz +/- 100Mhz и 24.050-24.250 Ghz) е въведена през 70-те години, докато Ka лентата (33.4GHz-36GHz. +/- 100Mhz) е въведена в Европа през 80-те години.
Последното допълнение към честотния диапазон е Ku лентата (0,70 - 12,75 GHz. +/ - 100Mhz).
На какво ограничение на скоростта е наказанието?
Най -важните правни разпоредби, направени за безопасността както на водачите на превозни средства, така и на пешеходците, са разпоредбите,направени над ограничението на скоростта.
Правилата за ограничението на скоростта се правят според характеристиките на пътя и типа превозно средство.
В член 50 от Закона за движение по пътищата максималните и минималните ограничения на скоростта на моторните превозни средства според техния вид и предназначение;
90 км/ч по двупосочни магистрали между градовете
110 км/ч по разделени пътища
120 км/ч по магистрали
регулирани, за да не надвишават скоростта. В случай на нарушение на ограничението на скоростта, изчислението се извършва според степента на нарушението.
Няма наказание за надвишаване на 10% от ограничението на скоростта. За да бъде наложена глоба, трябва да бъдат нарушени повече от 10% от ограничението на скоростта.
Разстояние за откриване на EDS камери
Електронна система за надзор (EDS);
Това е система за проверка, разработена за правилното движение на трафика, предотвратяване на инциденти и предотвратяване на загуби на човешки живот и имущество.
Превозни средства, нарушаващи правилата в системата EDS, се откриват от сензори и се налагат санкции.
Записва се непрекъснат видеозапис 7x24 и изображенията се съхраняват с помощта на DSLR (Digital single-lens reflex) технология на камерата и Machine Vision.
Изготвят се автоматични фактури за санкции, обобщени доклади за присъди и всички доклади, изисквани от полицейските управления, и формати на фактури за всеки вид нарушение.
С тази усъвършенствана регистрационна табела на нарушаващите превозни средства се открива между 50 м и 1000 м и се прилага наказанието, предвидено в съответния закон.
Наказателни точки
Съгласно Закона за движение по магистралите шофьорската книжка на ползвателите на превозни средства, които са санкционирани с 300 точки в рамките на една година, се отнема.
Можете да разгледате наказателните точки подробно от списъка по -долу.
Липса на задължителна застраховка Гражданска отговорност: 10 точки
Превишаване на ограниченията на скоростта с до 30%: 10 точки
Време за преминаване на преглед на превозното средство: 10 точки
Неспазване на пътните знаци: 20 точки
Пиене и шофиране над определената граница: 20 точки
Неспазване на правилата за завой отдясно наляво: 20 точки
Неспазване на правилата за преминаване: 20 точки
Нарушение на правилата на лентата: 20 точки
Превишаване на следното разстояние: 20 точки
Нарушение на червената светлина: 20 точки
Други наказателни практики
Можете да прегледате глобите, определени съгласно ценовия регламент, направен през 2018 г., от списъка по -долу.
Потребители, които нарушават червената светлина 235 TL,
108 TL за нелицензирана употреба на превозни средства,
488 TL за потребители, които носят табели против регламента,
2,018 TL за тези, които шофират без регистрационен номер,
2 018 TL за тези, които шофират без книжка,
108 TL за потребители, които не носят предпазни колани,
Тези, които шофират с алкохол, са 1002 TL за първи път, 1256 TL за втори път и 2018 TL за трети път.
235 TL за тези, които надвишават ограничението на скоростта с повече от 10%, 488 TL за тези, които надвишават 30%,
2018 TL-3042 TL за тези, които използват устройство за откриване на радар,
Глоба от 216 TL се налага на тези, които паркират в зоната за паркиране за хора с увреждания.
Системите за разпознаване на регистрационни табели като цяло имат за цел да откриват регистрационни номера на превозни средства и в резултат на бързите технологични промени в сензорите за изображения през последните години те също могат да определят марките и цветовете на превозните средства. Но по -важното е, че с правилната системна архитектура е възможно да се види вътрешността на превозните средства и по този начин е възможно служителите на реда да изпълняват критични функции като идентификация.
POINTR P3000 е проектиран като интегрирана система за разпознаване на регистрационни табели. Системата съхранява всички подразделения като IP камера с висока разделителна способност, вграден блок за обработка на изображения, блок за разпределение на захранването и вграден инфрачервен (IR) осветител в един корпус. POINTR P3000 може да чете регистрационния номер на превозните средства 24/7 с точност 95% и може да открива марките и цветовете на превозните средства през часовете, когато осветлението е достатъчно. Всички видове данни, произведени от системата, могат да бъдат прехвърлени към желания отдалечен център чрез мрежова връзка.
ТОЧКА Лунна светлина;
Системите за разпознаване на регистрационни табели като цяло имат за цел да откриват регистрационни номера на превозни средства и в резултат на бързите технологични промени в сензорите за изображения през последните години те също могат да определят марките и цветовете на превозните средства. Но по -важното е, че с правилната системна архитектура е възможно да се види вътрешността на превозните средства и по този начин е възможно служителите на реда да изпълняват критични функции като идентификация.
POINTR Moonlight е проектиран като специална система за разпознаване на регистрационни табели, която включва външно инфрачервено (IR) осветление. Системата се състои от IP камера с висока разделителна способност, вграден блок за обработка на изображения, блок за разпределение на захранването и корпус, съдържащ вградения IR осветител, заедно с външен IR осветител, работещ в синхрон с това устройство. Благодарение на външния IR осветител в системата, уникални снимки могат да бъдат получени дори при слаби часове на осветление, а описанията на хората в превозните средства могат да се показват ясно.
POINTR Moonlight може да открива марките и цветовете на превозните средства, както и да чете регистрационните номера на превозните средства денонощно с 7% с точност 95%. Всички видове данни, произведени от системата, могат да бъдат прехвърлени към желания отдалечен център чрез мрежова връзка.
Докато системите за разпознаване на регистрационни табели обикновено имат за цел да откриват регистрационни табели на превозни средства, в резултат на технологичните промени в сензорите за изображения през последните години, те също могат да определят марките и цветовете на превозните средства.
POINTR AVM е интегрирана система за разпознаване на регистрационни табели, специално проектирана за използване в търговски центрове. POINTR AVM е интегрирана система с IP камера с висока разделителна способност, вграден блок за обработка на изображения, блок за разпределение на мощността. POINTR AVM може да чете регистрационния номер на превозните средства с точност 95% 24/7 и може да открива марките и цветовете на превозните средства през часовете, когато осветлението е достатъчно. Всички видове данни, произведени от системата, могат да бъдат прехвърлени към желания отдалечен център чрез мрежова връзка.
POINTR AVM е напълно интегриран със софтуера System Center, произведен от ISSD® и следователно POLNET.
- PTS четене квадратна, правоъгълна и всякакъв размер плоча
- Измерване и наблюдение на транспортните потоци (от - до)
- Броят на платна, артерия, маршрут и общ брой превозни средства
- Средно време за пътуване
- Използване на пътищата и проценти на плътност (почасово, дневно, седмично, месечно, годишно)
- Класификация на превозни средства чрез регистрация в Polnet
- Коридор и глобална система за откриване на скорост
- Нарушение на голямо превозно средство в лявата лента (свързан с Polnet)
- Откриване на издирван, откраднат автомобил
- Създаване на база данни с регистрационни табели на превозните средства, които непрекъснато използват определените маршрути
- Инфраструктура за управление на задръстванията и ценообразуване
- Успех при разпознаването на регистрационни номера с поне 80% улавяне и над 95% точност
- Отчитане с висока точност при ден-нощ и сурови метеорологични условия
Система за откриване на нарушения на пресичане на нивото При системата пресичането на ниво преминава непрекъснато и се откриват нарушения. Нарушаването на прелези на превозните средства се извършва чрез метод за автоматична обработка на изображения.
Система за откриване на нарушение на пътната лента
[b][/b]
Откриването на нарушение на безопасната лента се извършва с камери, разположени на три различни точки. Камерите позволяват на системата да снима превозните средства на магнитните сензори, разположени в предпазната лента. За да бъде санкционирано нарушението, трябва да се предостави доказателство, че превозното средство е преминало през поне два детектора и е нарушило лентата за безопасност. В случай на неизправност, превозните средства остават на магнитния сензор и дали снимката може да бъде направена, се проверява чрез определяне на скоростта на превозното средство. Нарушение на безопасната лента, най -малко 50 м. За откриване на пътуването на нарушаващото превозно средство. се определя от три снимки на нарушение, които се правят на интервали.
[b][/b]
[b][/b]
Система за откриване на обратни нарушения (EDS с обратна посока)
Система за откриване на обратни нарушения; Той прави снимки на нарушение, особено в зоните, където се допускат нарушения на пътя и обратното посочване, по такъв начин, че да открие превозните средства, които нарушават превозното средство, като снимки от близо (тесен ъгъл) и далеч (широкоъгълни) превозното средство. Системата може да открие зависими от плочите технологии за откриване на метал или обработка на изображения.
- Системата за пробиви се контролира чрез главния софтуер за управление, разположен в центъра за управление.
- Зоната за откриване на нарушения може да се наблюдава на живо чрез свързване към камерите в системата, когато желаете.
- Откриването на нарушения се извършва с магнитни или виртуални сензори.
- Информацията за нарушение се записва в базата данни на системата и се прави заявка за данни чрез посочената база данни.
Система за откриване на преференциални нарушения на пътищата
Това е система за проверка на нарушения на движението, разработена за предотвратяване използването на пътища за обществен транспорт (автобус, метробус, микробус и т.н.) или подобни пътища, запазени за специално използване, освен в тези ситуации. Система; Той автоматично открива превозните средства, които се движат по пътя, запазен за лична употреба и които нямат право да го използват, и открива нарушението.
- Преференциално нарушение на пътя, най -малко 30 м по начин за откриване на движението на превозното средство, извършило нарушението. 1 или 2 снимки за нарушение да се правят на интервали.
- Откриването на нарушения се извършва с магнитни или виртуални сензори.
- Системата открива само плоча въз основа на технология за откриване на метал или обработка на изображения.
Мобилна система за откриване на нарушения на EDS
Mobile EDS е мобилен инструмент за инспекция, оборудван с модерни камери за движение и технологии с възможности за откриване и наблюдение на събития, който включва повечето от EDS технологиите като функция, може лесно да провежда инспекции в райони, където не са налични фиксирани точки за откриване на нарушения. Това е електронна система за инспекция, разработена с цел предотвратяване на проблеми с движението, причинени от нарушения на паркирането, лента за безопасност, жълта кутия (засенчена зона), контрол на сигурността на кръстовището и предотвратяване на инциденти, причинени от превишена скорост, и гарантиране на безопасността на живота и имуществото на пешеходци и превозни средства .
Паркиране
- Благодарение на Mobile EDS, той позволява да се заснеме изображението на места, където са допуснати нарушения на паркирането.
- Мобилна EDS система; Той определя паркирането, като обработва изображенията с камерата, която трябва да бъде поставена върху превозното средство, и открива регистрационния номер, като прави снимка на превозното средство.
- Жълтата кутия осигурява улавянето и проследяването на изображението в кръстовищата, където сенчестата зона или контролът на кръстовището не могат да бъдат изпълнени или няма приложение.
- Системата осигурява измерване на скоростта с RADAR (Laser, Dopler, RF) технология. В случай на нарушение, отчитането на регистрационния номер се извършва с изображението на камерата или видеокамерата, свързани към системата.
- Процесът на регистрация се извършва в системата, инсталирана в Mobile EDS, и се препраща към центъра при поискване.
- Съвместим с мобилни DVR камери, той записва 4 канала в реално време (30/25 FPS) по време на шофиране.
- Вътре в мобилното превозно средство EDS има пневматичен или хидравличен повдигач и върху него е поставена камера, която позволява да се направи изображението от желаната точка от височина 3 метра.
- Системата може да прави снимки през нощта с поддръжката на 4 камери, специално проектирана инфрачервена високоскоростна PTZ мобилна система, която е устойчива на високи температури и трудни метеорологични условия.
- Цялото оборудване на Mobile EDS System работи в продължение на 12 часа непрекъснато, дори ако превозното средство е изключено, а също така работи и може да се наблюдава 24 часа в денонощието с увеличаване на енергията.
- Управлява се от конзолата и офиса на автомобила.
- 4 камери на превозното средство могат да се контролират от превозното средство.
- В мобилната система EDS има сензор, който ще позволи събирането на метеорологични данни и тези данни се предават в центъра, когато е необходимо.
- Софтуерът за обработка на изображения осигурява успех при разпознаването на плочи с поне 96% точност.
- Система; Използва се за откриване на нарушения при паркиране, нарушения на безопасната лента, преференциални нарушения на пътя, нарушения на скоростта, нарушения на лявата лента, откриване на високи превозни средства и подобни нарушения.
- Системата се състои от PTZ и IP камери, телескопична мачта, комуникационни системи (3g, 4g), слънчеви системи, система за управление на захранването и превозно средство със силна мощност на двигателя.
- Изображенията могат да се правят в превозното средство с помощта на очила и камери тип шапка.
Система за откриване на нарушения на бус лентата
Системата непрекъснато следи бус лентата, на която е инсталирана. Откриването на нарушения на бус лентата се извършва чрез метод за автоматична обработка на изображения. Снимките се съхраняват в устройството за съхранение на голям обем и се изпращат до контролния център.
Клирънс EDS
Oversize EDS е система за мониторинг, която автоматично открива превозни средства, нарушаващи правилата по пътищата и тунелите с ограничения за височина на превозното средство. Това е система за проверка, която може да се използва за предупреждение на превозни средства с опасност за височината и за предотвратяване на възможни инциденти, когато е необходимо.
- Използваната сензорна технология може да продължи да работи, без да бъде засегната от прах, мръсотия и дъжд.
- Технологията на IP камерата се използва като технология на камерата в системата.
- Той предава 2 снимки на превозното средство, извършило нарушението в системата, до определения център.
ВИДОВЕ КАМЕРИ ЗА СКОРОСТ
Първите камери бяха представени от 60 -те години на миналия век нататък.
Тези устройства използваха филм за запис на изображението и останаха до голяма степен в употреба до началото на 90 -те години,
когато цифровите камери за скорост попаднаха в центъра на вниманието. В зависимост от начина, по който се използват в момента,
камерите за скорост могат да бъдат разделени на три големи групи: мобилни системи, камери с фиксирана скорост и камери със средна скорост.
Те също могат да бъдат разделени на лазерни, truelo и SPECS според технологията, която използват.
МОБИЛНИ КАМЕРИ
Мобилните камери са тези, които се намират в полицейските превозни средства. Наричани още радари, те се предлагат в различни форми и размери,
монтирани на превозни средства, ръчни, монтирани на статив и скрити (тоест, те се крият там, където най-малко очаквате).
Този тип камера се предлага с бордово оборудване за откриване и позволява на превозвача да записва точно скоростта на входящите устройства,
независимо дали носителят е неподвижен или не. Те могат също така да откриват скорост независимо от превозвача, движещ се със или срещу потока на трафика.
Камерата е базирана на лазерна технология, която излъчва лъч светлина към предстоящото превозно средство. Лъчът отнема от 0,3 до 0,7 секунди,
за да улови и регистрира цел на работен обхват от 800 метра. Събитието, което се случва след като целта е заключена, се нарича ефект на Доплер и може да се обясни по следния начин.
Радарът изпраща лъча на определени честоти и под ъгъл по магистралата. Когато автомобил влезе в зоната му, радарът се отразява и лъчът променя честотата поради относителното движение между радара и превозното средство. Степента на увеличаване или намаляване на честотата зависи от скоростта, с която се движи преминаващото превозно средство.
Мобилните камери също могат да открият в коя посока се движи проследяваното превозно средство. И тук честотата е основното превозно средство:
Ако се увеличи, превозното средство идва, ако намалее, превозното средство се отдалечава от превозвача.
А сега нека поговорим малко за това как радарът определя размера на наказанието ви: как определя скоростта?
Както казахме по -горе, степента на увеличаване или намаляване на честотата се използва за определяне на скоростта.
Тъй като лъчите са насочени под определен ъгъл (обикновено 20 градуса) спрямо пътя,
промяната в честотата ще показва по -бавна скорост от действителната скорост на целта.
Радарът изчислява наклонения ъгъл и след това определя скоростта в посоката на движение, използвайки тригонометрия.
КАМЕРИ С ФИКСИРАНА СКОРОСТ
Тази странна, ярко оцветена кутия или топка, стояща отстрани на пътя, се нарича неподвижна камера.
Може да се види и монтиран на стълбове на светофари в големите градове или окачен от надлези или мостове, които блокират пътя.
Този тип камера открива скоростта на превозните средства, използвайки пиезоелектронни детектори (малки проводници),
вградени в пътната настилка (обикновено има два комплекта проводници, вградени в пътя).
Когато автомобил премине през един от детекторите, камерата задейства електронен сигнал.
Ако скоростта на превозното средство е над ограничението, се прави цифрова снимка на превозното средство.
Скоростта се определя от времето, необходимо на колата да достигне втория низ.
Камерите с фиксирана скорост записват датата, часа, местоположението, посоката на движение, скоростта, ограничението на скоростта на тази част от пътя
(за сравнение) и лентата, в която се движи превозното средство. Фиксираната камера може да прави разлика между лентите и да вдига нарушителя от редица
превозни средства. Когато е монтиран под ъгъл (хоризонтален или вертикален), скриването зад колата отпред няма да работи,
защото камерата все още ще може да чете регистрационния номер. При условия с много ленти всяка лента има свои собствени пиезо детектори и камера за телеобектив,
докато всички ленти се гледат с широкоъгълен обектив.
КАМЕРИ СЪС СРЕДНА СКОРОСТ
Може би най -простият от тях е камерата със средна скорост, известна още като камера за автоматично разпознаване на регистрационни номера (ANPR).
Той използва старата добра камера и някаква математика, а не лазери, лъчи, GPS или друго съвременно изобретение.
Принципът зад камерата за средна скорост е прост: познавайки разстоянието между точка А и точка В,
както и когато едно превозно средство напусне точка А, е лесно да се определи средната скорост на тази кола между две точки.
Използвайки инфрачервена връзка и база данни на превозното средство, системата идентифицира автомобила, като прочете регистрационния номер.
Официално такива камери се наричат система за откриване на нарушения на средната скорост (SPECS).
ЧЕСТОТА НА КАМЕРАТА ЗА СКОРОСТ
За лазерно базирани камери за скорост има редица международно приети честоти, на които работят.
Започвайки през 60-те години, X обхватът (10.525 Ghz +/- 50 Mhz и 24.150 Ghz +/- 100 Mhz) се използва за улавяне на драйвери.
Сега тя е загубила по -голямата част от тази роля, тъй като се използва за захранване на автоматични врати.
Следователно радарните детектори могат да улавят сигнала и да изпращат фалшиви показания.
По-ниската честотна K лента (24.150 Ghz +/- 100Mhz и 24.050-24.250 Ghz) е въведена през 70-те години, докато Ka лентата (33.4GHz-36GHz. +/- 100Mhz) е въведена в Европа през 80-те години.
Последното допълнение към честотния диапазон е Ku лентата (0,70 - 12,75 GHz. +/ - 100Mhz).
На какво ограничение на скоростта е наказанието?
Най -важните правни разпоредби, направени за безопасността както на водачите на превозни средства, така и на пешеходците, са разпоредбите,направени над ограничението на скоростта.
Правилата за ограничението на скоростта се правят според характеристиките на пътя и типа превозно средство.
В член 50 от Закона за движение по пътищата максималните и минималните ограничения на скоростта на моторните превозни средства според техния вид и предназначение;
90 км/ч по двупосочни магистрали между градовете
110 км/ч по разделени пътища
120 км/ч по магистрали
регулирани, за да не надвишават скоростта. В случай на нарушение на ограничението на скоростта, изчислението се извършва според степента на нарушението.
Няма наказание за надвишаване на 10% от ограничението на скоростта. За да бъде наложена глоба, трябва да бъдат нарушени повече от 10% от ограничението на скоростта.
Разстояние за откриване на EDS камери
Електронна система за надзор (EDS);
Това е система за проверка, разработена за правилното движение на трафика, предотвратяване на инциденти и предотвратяване на загуби на човешки живот и имущество.
Превозни средства, нарушаващи правилата в системата EDS, се откриват от сензори и се налагат санкции.
Записва се непрекъснат видеозапис 7x24 и изображенията се съхраняват с помощта на DSLR (Digital single-lens reflex) технология на камерата и Machine Vision.
Изготвят се автоматични фактури за санкции, обобщени доклади за присъди и всички доклади, изисквани от полицейските управления, и формати на фактури за всеки вид нарушение.
С тази усъвършенствана регистрационна табела на нарушаващите превозни средства се открива между 50 м и 1000 м и се прилага наказанието, предвидено в съответния закон.
Наказателни точки
Съгласно Закона за движение по магистралите шофьорската книжка на ползвателите на превозни средства, които са санкционирани с 300 точки в рамките на една година, се отнема.
Можете да разгледате наказателните точки подробно от списъка по -долу.
Липса на задължителна застраховка Гражданска отговорност: 10 точки
Превишаване на ограниченията на скоростта с до 30%: 10 точки
Време за преминаване на преглед на превозното средство: 10 точки
Неспазване на пътните знаци: 20 точки
Пиене и шофиране над определената граница: 20 точки
Неспазване на правилата за завой отдясно наляво: 20 точки
Неспазване на правилата за преминаване: 20 точки
Нарушение на правилата на лентата: 20 точки
Превишаване на следното разстояние: 20 точки
Нарушение на червената светлина: 20 точки
Други наказателни практики
Можете да прегледате глобите, определени съгласно ценовия регламент, направен през 2018 г., от списъка по -долу.
Потребители, които нарушават червената светлина 235 TL,
108 TL за нелицензирана употреба на превозни средства,
488 TL за потребители, които носят табели против регламента,
2,018 TL за тези, които шофират без регистрационен номер,
2 018 TL за тези, които шофират без книжка,
108 TL за потребители, които не носят предпазни колани,
Тези, които шофират с алкохол, са 1002 TL за първи път, 1256 TL за втори път и 2018 TL за трети път.
235 TL за тези, които надвишават ограничението на скоростта с повече от 10%, 488 TL за тези, които надвишават 30%,
2018 TL-3042 TL за тези, които използват устройство за откриване на радар,
Глоба от 216 TL се налага на тези, които паркират в зоната за паркиране за хора с увреждания.