03-06-2021, 12:46 PM
(Последна редакция: Преди 03-06-2021, 04:36 PM от DAleksandrov.)
Отговори:
И аз ползвам такъв радар, но не съм намалял чувствителността до сега. Смятам да пробвам. С моята машинка съм забелязал, че не всеки път обажда на местата където хваща К сигнал (бензиностанции и др.) през които минавам всеки ден. Изключвам го от запалката и пак го включвам и се оправя. При вас има ли го това?
Да не би да си активирал IntelliMute (който заглушава звука под зададени обороти на двигателя)? Като се случи какъв е символът на високоговорителчето вляво? По това можеш да се ориентираш. Питам защото съм чувал, че при някои автомобили IntelliMute понякога има проблеми след рестартиране на детектора.
ПП: Отскоро имам детекторчето, но досега не ми се е случвало това, което описваш освен ако не е заглушен заради IntelliMute, което ползвам и съм доста доволен.
Пробвах го intellimute, но не намерих разлика. С обороти под 1,5 минах няколко пъти покрай място, където знам, че пищи на К банд и на място с фалшив Х банд, но пак се обажда, както без да съм активирал intellmute и си карам с изключен.
да, най-вероятно не работи правилно при теб. Явно не при всички работи както трябва. Единственото, което знам със сигурност, е че с дизели не работи, защото следи за смущението в ел системата от работата на свещите.
Моя го държа винаги на максимална чувствителност.
Днес направих още малко тестове. В заключение мога да кажа, че и в трите режима хваща еднакво отдалеч Х и К бандове. Но в средно и ниско sensitivity наистина пълни скалата малко по-бавно. Също така на ниска степен продължителното звуково известие се активира още по-късно от средна.
Намерих точно една позиция пред една врата на магазин, в която дава различни показания на степен 3 и степен 2. Но не беше толкова лесно да се позиционирам точно на място – тоест разликата не е голяма, а основната е в това как сигнализира звуково.
На клипа сменям чувствителността така: висока –> средна –> ниска –> висока –> средна –> ниска –> висока.
Оня ден взех, държа го на макс и бачка добре. По някаква причина обаче, не филтрира разните врати и т.н. Уж трябва да изпщи и да млъкне, а си продължава. И в Пловдив на доста места хваща фалшиви на Х-банд.
вратите не ги филтира почти никой детектор. Обяснението което съм гледал от Radenso е, че сигнала на датчиците на вратите е 1 към 1 с реалните на радарите (за Америка говорим) и няма как да се филтрират. За разлика от тези в колите с радарни системи, там сигналите са модулирани и по-лесно се прави филтър за тях.
Ами след допълнителните тестове за чувствителността днес установих, че и при мен не работи на 100% коректно и го изключих. Когато оборотите станат около двойно над зададения праг, детекторът отново си заглушава звука. Т.е. ако изпреварвам някой на по-високи обороти, пак ще ми заглуши известието, което да кажем не е оптимално.
И аз ползвам такъв радар, но не съм намалял чувствителността до сега. Смятам да пробвам. С моята машинка съм забелязал, че не всеки път обажда на местата където хваща К сигнал (бензиностанции и др.) през които минавам всеки ден. Изключвам го от запалката и пак го включвам и се оправя. При вас има ли го това?
Да не би да си активирал IntelliMute (който заглушава звука под зададени обороти на двигателя)? Като се случи какъв е символът на високоговорителчето вляво? По това можеш да се ориентираш. Питам защото съм чувал, че при някои автомобили IntelliMute понякога има проблеми след рестартиране на детектора.
ПП: Отскоро имам детекторчето, но досега не ми се е случвало това, което описваш освен ако не е заглушен заради IntelliMute, което ползвам и съм доста доволен.
Пробвах го intellimute, но не намерих разлика. С обороти под 1,5 минах няколко пъти покрай място, където знам, че пищи на К банд и на място с фалшив Х банд, но пак се обажда, както без да съм активирал intellmute и си карам с изключен.
да, най-вероятно не работи правилно при теб. Явно не при всички работи както трябва. Единственото, което знам със сигурност, е че с дизели не работи, защото следи за смущението в ел системата от работата на свещите.
Моя го държа винаги на максимална чувствителност.
Днес направих още малко тестове. В заключение мога да кажа, че и в трите режима хваща еднакво отдалеч Х и К бандове. Но в средно и ниско sensitivity наистина пълни скалата малко по-бавно. Също така на ниска степен продължителното звуково известие се активира още по-късно от средна.
Намерих точно една позиция пред една врата на магазин, в която дава различни показания на степен 3 и степен 2. Но не беше толкова лесно да се позиционирам точно на място – тоест разликата не е голяма, а основната е в това как сигнализира звуково.
На клипа сменям чувствителността така: висока –> средна –> ниска –> висока –> средна –> ниска –> висока.
Оня ден взех, държа го на макс и бачка добре. По някаква причина обаче, не филтрира разните врати и т.н. Уж трябва да изпщи и да млъкне, а си продължава. И в Пловдив на доста места хваща фалшиви на Х-банд.
вратите не ги филтира почти никой детектор. Обяснението което съм гледал от Radenso е, че сигнала на датчиците на вратите е 1 към 1 с реалните на радарите (за Америка говорим) и няма как да се филтрират. За разлика от тези в колите с радарни системи, там сигналите са модулирани и по-лесно се прави филтър за тях.
Ами след допълнителните тестове за чувствителността днес установих, че и при мен не работи на 100% коректно и го изключих. Когато оборотите станат около двойно над зададения праг, детекторът отново си заглушава звука. Т.е. ако изпреварвам някой на по-високи обороти, пак ще ми заглуши известието, което да кажем не е оптимално.