20-08-2023, 09:18 PM
Здравейте.
Искам да помоля за съдействие относно кои точно сегменти на засичане на лазерната тринога да оставя включени, и кои да изключа. При моя радар детектор Whistler GT-438G имам следните, които са включени:
LASER 1 valid up to 900Hz
LASER 2 valid from 1100Hz - 2000Hz
LASER 3 valid from 2000Hz - 3000Hz
LASER 4 valid from 3000Hz - 4000Hz
LASER c valid from 900Hz - 1100Hz
LASER XR valid for the TraffiPatrol XR
Поводът за моето питане е дискусия от друга тема в този форум, в която наскоро се коментираха фалшивите сработвани на Лазер от "рамките на камерите" на БГТол. От мнение на колегата oxygen разбрах, че е добре да изключа сегмент 1, който е до 900Hz. Останалите сегменти - 2, 3, 4, с и XR - да се оставят ли включени или някой друг също е редно да се изключи?
Опитвам се да намаля до минимум фалшивите сигнали за Лазер от радар детектора. Иначе съм наясно, че шанса за навременно известяване от тази тринога е минимален, но все пак смятам да оставя включен Лазер банда.
Искам да помоля за съдействие относно кои точно сегменти на засичане на лазерната тринога да оставя включени, и кои да изключа. При моя радар детектор Whistler GT-438G имам следните, които са включени:
LASER 1 valid up to 900Hz
LASER 2 valid from 1100Hz - 2000Hz
LASER 3 valid from 2000Hz - 3000Hz
LASER 4 valid from 3000Hz - 4000Hz
LASER c valid from 900Hz - 1100Hz
LASER XR valid for the TraffiPatrol XR
Поводът за моето питане е дискусия от друга тема в този форум, в която наскоро се коментираха фалшивите сработвани на Лазер от "рамките на камерите" на БГТол. От мнение на колегата oxygen разбрах, че е добре да изключа сегмент 1, който е до 900Hz. Останалите сегменти - 2, 3, 4, с и XR - да се оставят ли включени или някой друг също е редно да се изключи?
Опитвам се да намаля до минимум фалшивите сигнали за Лазер от радар детектора. Иначе съм наясно, че шанса за навременно известяване от тази тринога е минимален, но все пак смятам да оставя включен Лазер банда.
... Има ли смисъл, като няма значение ...