Влезте с акаунт от вашата социална мрежа

За да виждате всички раздели във форума Ви е нужна РЕГИСТРАЦИЯ ! Можете да влезете използвайки вашата регистрация във Facebook или Google. Приятно прекарване във форума. x

Здравейте, имаме вече Viber група на форума. Който иска може да заповяда в нея от този линк: https://tinyurl.com/rdfbgviber x

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Тестове на Kiyo Ultimate AP
#1
Information 

Малко обобщение за Kiyo Ultimate AP и ARH CAM-S1. Потребител от форума си монтира система и ми каза, че има проблем със заглушаването отпред, а отзад работи перфектно.
Навързах набързо моята система и реших да отида да видя какъв е точно проблема и дали с моята система ще имам проблем. Минах вчера 300км за тази проба, 150км от които без винетка, понеже ми беше изтекла годишната и се сетих на половината път, както и да е стискаме палци да съм минал метър  Dodgy
Резултатите са следните:

Отпред 3 от 4 преминавания успешно заглушена е триногата. На това на което ме лови, ме хваща за секунда когато лъча е на фара и след това е блокирана, но шанса за снимка при тази ситуация е огромен щом веднъж успее да прочете скоростта.

Отзад на всичките пъти успешно ми премерва скоростта, поради това, че лъча е ниско долу в бронята, а сензорите са високо в номера.

Извода до който стигнах след четене и мислене е следният:
ARH CAM-S1 използва лазерен модул на LTI TruSpeed S лазерен уред който е малко по-сложен за заглушаване заради високите си пулсове от 4000 в секунда и също така правоъгълен и тесен лазерен лъч. За успешно заглушаване на 100% са ви нужни 4 или поне 3 сензора отпред и тези отзад да бъдат по-ниско по възможност. Нивелацията на сензорите е много важна също. Примерно при мен на БМВ-то номера е високо, но на Голф 4 е ниско долу и в рамката няма да има проблем, но при мен е високо и има проблем.
Също така много важна роля играе и как е поставена триногата. В една ситуация може да нямате никакъв проблем, но в друга да не можете да заглушите.


               

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори
#2

В крайна сметка, какво излиза KIYO ULTIMATE не е чак толкова ефективен, т.е. не е "ултимейт", както се рекламира....
Дайте препоръка за негова реална работеща алтернатива.
Отговори
#3

Киото е работещо, но трябва да се помисли добре къде да бъдат поставени сензорите и задължително тест на тринога. За алтернатива има Стелт, Blinder, Lasertrack и други, но колко са ефективни не мога да кажа. За Блиндера съм чувал, че е добро срещу ARH CAM-S1.

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори
#4

(11-11-2022, 11:45 AM)DAleksandrov написа:  Киото е работещо, но трябва да се помисли добре къде да бъдат поставени сензорите и задължително тест на тринога. За алтернатива има Стелт, Blinder, Lasertrack и други, но колко са ефективни не мога да кажа. За Блиндера съм чувал, че е добро срещу ARH CAM-S1.

BLINDER продава ли се в България? Ако искате, може и на ЛС да ми кажете. За BLINDER прочетох, че май са произведени в Дания.
Отговори
#5

В България не знам дали някой ги продава. Има един сърбин който ги продава в Сърбия. Също така го има и по други места.

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори


Теми, които вероятно са свързани...
Тема: / Автор Отговори: Прегледи: Последна публикация

Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)