Малко обобщение за Kiyo Ultimate AP и ARH CAM-S1. Потребител от форума си монтира система и ми каза, че има проблем със заглушаването отпред, а отзад работи перфектно.
Навързах набързо моята система и реших да отида да видя какъв е точно проблема и дали с моята система ще имам проблем. Минах вчера 300км за тази проба, 150км от които без винетка, понеже ми беше изтекла годишната и се сетих на половината път, както и да е стискаме палци да съм минал метър
Резултатите са следните:
Отпред 3 от 4 преминавания успешно заглушена е триногата. На това на което ме лови, ме хваща за секунда когато лъча е на фара и след това е блокирана, но шанса за снимка при тази ситуация е огромен щом веднъж успее да прочете скоростта.
Отзад на всичките пъти успешно ми премерва скоростта, поради това, че лъча е ниско долу в бронята, а сензорите са високо в номера.
Извода до който стигнах след четене и мислене е следният:
ARH CAM-S1 използва лазерен модул на LTI TruSpeed S лазерен уред който е малко по-сложен за заглушаване заради високите си пулсове от 4000 в секунда и също така правоъгълен и тесен лазерен лъч. За успешно заглушаване на 100% са ви нужни 4 или поне 3 сензора отпред и тези отзад да бъдат по-ниско по възможност. Нивелацията на сензорите е много важна също. Примерно при мен на БМВ-то номера е високо, но на Голф 4 е ниско долу и в рамката няма да има проблем, но при мен е високо и има проблем.
Също така много важна роля играе и как е поставена триногата. В една ситуация може да нямате никакъв проблем, но в друга да не можете да заглушите.
Навързах набързо моята система и реших да отида да видя какъв е точно проблема и дали с моята система ще имам проблем. Минах вчера 300км за тази проба, 150км от които без винетка, понеже ми беше изтекла годишната и се сетих на половината път, както и да е стискаме палци да съм минал метър
Резултатите са следните:
Отпред 3 от 4 преминавания успешно заглушена е триногата. На това на което ме лови, ме хваща за секунда когато лъча е на фара и след това е блокирана, но шанса за снимка при тази ситуация е огромен щом веднъж успее да прочете скоростта.
Отзад на всичките пъти успешно ми премерва скоростта, поради това, че лъча е ниско долу в бронята, а сензорите са високо в номера.
Извода до който стигнах след четене и мислене е следният:
ARH CAM-S1 използва лазерен модул на LTI TruSpeed S лазерен уред който е малко по-сложен за заглушаване заради високите си пулсове от 4000 в секунда и също така правоъгълен и тесен лазерен лъч. За успешно заглушаване на 100% са ви нужни 4 или поне 3 сензора отпред и тези отзад да бъдат по-ниско по възможност. Нивелацията на сензорите е много важна също. Примерно при мен на БМВ-то номера е високо, но на Голф 4 е ниско долу и в рамката няма да има проблем, но при мен е високо и има проблем.
Също така много важна роля играе и как е поставена триногата. В една ситуация може да нямате никакъв проблем, но в друга да не можете да заглушите.