Влезте с акаунт от вашата социална мрежа

За да виждате всички раздели във форума Ви е нужна РЕГИСТРАЦИЯ ! Можете да влезете използвайки вашата регистрация във Facebook или Google. Приятно прекарване във форума. x

Здравейте, имаме вече Viber група на форума. Който иска може да заповяда в нея от този линк: https://tinyurl.com/rdfbgviber x

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#1

       

X band радар (старите) които в момента се използват основно с Опел Астра
Идеята е да се съберат клипчета, близки срещи от третия вид, засичане с някакъв детектор и тнт.
Отговори
#2

Монтира се в Астрите

Интервал на измерв. скорости в мобилен и в стационарен режим:
• В стационарен режим: 20÷250 km/h;
• В мобилен режим:
Патрулна скорост: 20 ÷ 250 km/h;
Целева скорост: 20 ÷ 250 km/h;
• Точност на задаване на ограничението – 1 km/h.
Макс. допустими грешки при измерване на скорост:
• При измерване на скорост чрез симулиране на доплеров сигнал:
± 1 km/h в обхвата от 20 до 100 km/h;
± 1 % в обхвата от 100 до 250 km/h.
• При измерване на скорост в полеви условия.
± 3 km/h в обхвата от 20 до 100 km/h;
± 3 % в обхвата от 100 до 250 km/h
• Регистрира най-високата измерена скорост със селективност до 5 km/h
• Параметри на СВЧ част – излъчвана непрекъсната мощност до 20mW;
честота /10525 ±30/ MHz;
диаграма на излъчване – 15°.

https://e-bim.bim.government.bg/bg/Infor...UFjTu6U%3D

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори
#3

Днес поседях преди една Астра от "софийските" които пак се появиха. (в Богров след завой)
Общо взето както и преди го пускат само когато искат да мерят. През останалото време го държат изключен.
на 10.535 е конкретната
И по традиция спират обратно на движението.
Допускам, че работят в маломощен режим (чисто моя спекулация)
[-] 1 потребител изказва благодарност на oxygen за това мнение:
  • DAleksandrov
Отговори
#4

Аз мисля, че няма такъв режим. Според мен е един режима, но просто го спират и пускат.

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори
#5

(09-06-2023, 03:57 PM)DAleksandrov написа:  Аз мисля, че няма такъв режим. Според мен е един режима, но просто го спират и пускат.

Има бе Мите. За близо и за далече.
.doc TR-4 Upatvane.doc Размер: 44.5 KB  Сваляния: 13
Отговори
#6

Цитат:Единичен инпулс /Е/ - включва СВЧ излъчването за време от една секунда и измерва скорост.

Цитат:Характерно за режим “Е” е, че нарушителят на ограничението на скороста трябва да бъде изчакан да навлезе в зоната на действие на радара и тогава да се измери скороста.По такъв начин в значителна степен се елиминират приемниците на радарно излъчване /Антирадарите/.Препоръчва се в горещи слънчеви дни, когато радарът е силно нагрят, да се използва преимуществено режим “Е”.

По тези описания, аз го разбирам, че мощността е същата, но просто излъчването е за 1 секунда, но не с по-малка мощност.

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори
#7

6.2.5 Бутон “М/Т късо” – променя обсега на действие, при което на главния дисплей, над надписа “обсег”, се появява буквата “М”, което означава максимално разтояние на действие или буквата “Т”, което означава намаляване разтоянието на действие.
Отговори
#8

Откъде може да се намери Инструкция за експлоатация на АТСС TFR-1M ?
Отговори
#9

oxygen 2-3 мнения нагоре е прикачил упътването. Вътре има и експлоатация, но то важи за TR4. За TFR1-M надали може да се намери нещо.

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори
#10

Радара си е същия.
Отговори


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 4 гост(и)