Влезте с акаунт от вашата социална мрежа

За да виждате всички раздели във форума Ви е нужна РЕГИСТРАЦИЯ ! Можете да влезете използвайки вашата регистрация във Facebook или Google. Приятно прекарване във форума. x

Здравейте, имаме вече Viber група на форума. Който иска може да заповяда в нея от този линк: https://tinyurl.com/rdfbgviber x


Електронни системи за надзор в Турция
#1

                                           Система EDS     
Какво е EDS?





EDS е система за инспекция, разработена с цел контролиране на потока на трафика и оптимизиране на транспорта, осигуряване на градския живот с определена нормативна структура в съответствие с правилата и предотвратяване на инциденти, причинени от превозните средства, нарушаващи реда за движение, и гарантиране на безопасността на живота и имуществото.

EDS обхваща откриването на превозни средства, които нарушават правилата чрез сензори, и откриването на регистрационния номер на превозното средство със софтуер за обработка на изображения и подлагането им на наказанието, предвидено в съответния закон.



Предназначение на системата
  • Използвайки възпиращия фактор, гарантирайки, че водачите спазват максимално правилата за движение, като по този начин се променя културата на водача по положителен начин
  • Откриване и записване на превозни средства, които застрашават живота и имуществото на хората чрез нарушаване на правилата, заедно със заснетите кадри.
  • Непрекъснато спазване на правилата за движение независимо от хората, като по този начин се гарантира реда на движението от страна на шофьорите, които спазват правилата.
  • Проверка дали видимите характеристики на превозните средства, преминаващи през точките на EDS, са в съответствие с регистрираната лична информация и автоматично уведомяване на компетентните органи чрез тези определения, когато е необходимо
  • Системата EDS е предназначена да предотврати нарушения на правилата, които могат да възникнат поради пропуска в контрола на целия градски трафик.


Структура на системата
  • Автоматично откриване на превозни средства, нарушаващи правилата в електронната среда
  • Извършване на открити изображения на нарушения, функции за запис и съхранение в съответствие със структурата на заявките със задна дата
  • Откриване на плочи върху цифрово изображение,
  • Гарантиране на сигурността на изображения с нарушение, използвайки техники за цифров подпис,
  • Всички EDS приложения могат да се управляват от един център, да имат автоматично откриване на нарушения,
  • Извършване на запитвания според табелата, нарушението, времето, информацията за региона,
  • Съхраняване и докладване на всички данни, записани в защитена среда.





Общи характеристики на системата
  • Параметричен видеозапис на нарушение в желания интервал от време,
  • 7x24 часа непрекъснато съхранение на видео,
  • Централизирано наблюдение в реално време на установени точки за откриване на нарушения,
  • Използване на усъвършенствана технология за валидиране и сигурност на изображението за нарушение,
  • Архитектурна структура, която може лесно да се обновява и разширява в условията на нови ситуации, условия и нужди,
  • Независим дизайн на двоен диск в системата, за да се гарантира стабилността на системата и надеждността на записа,
  • Използване на DSLR (цифров рефлекс с един обектив) камера и технология Machine Vision за най-висока разделителна способност и качество на изображенията,
  • Безпроблемна съвместимост и оперативна съвместимост с всички комуникационни системи (DSL, Fiber, Wimax, 3G/4G, GSM/GPRS, RF),
  • Могат да се изготвят автоматични фактури за санкции, обобщени доклади за наказания и всички доклади, изисквани от полицейските управления и формати на фактури за всеки вид нарушение,
  • Възможност за проследяване на досиета за престъпления с помощта на уеб и мобилни (смартфон) технологии,
  • Използването на промишлени продукти, устойчиви на всякакви външни и атмосферни условия,
  • Използвайки техника за обработка на изображения, приложение за виртуален детектор, преброяване на превозни средства, класификация на превозното средство, откриване на пешеходци, средна скорост и т.н., за да се получат с висока точност,
  • С технологията за бяла светлина можете да правите цветни снимки и снимки с нарушение на качеството дори през нощта и при условия на слаба светлина,
  • С технологията за бяла светлина можете да правите цветни снимки и снимки с нарушение на качеството дори през нощта и при условия на слаба светлина,
  • Използвайки технологията InfraRed, е възможно да се направи черно -бяла снимка с нарушение с регулируемо качество през нощта и при слаба светлина.
  • Възможността за дългосрочно съхранение на изображенията на нарушението както в специалната зона за съхранение в центъра за приложения, така и в локалната система, инсталирана на полето.
  • Предаване на изображения на нарушение в центъра, като се използват всички усъвършенствани техники за видео кодиране (MPEG4, H264 и др.),
  • Всички операции се извършват от централен софтуер, без да е необходим хардуерен декодер, за да се гледат изображения на живо от централната страна.
  • Да може да чете квадратни, правоъгълни и нестандартни размери, използвайки технологии за обработка на изображения,
  • Възможност за учене чрез използване на технологии за изкуствен интелект в Системата за разпознаване на регистрационни табели,
  • Подробни процедури за изброяване по региони, интервал на записване, вид нарушение, със или без наказание,
  • Запитване за превозно средство, заявка за информация за адреса (Polnet Integration) чрез автоматично свързване към базата данни за безопасност, когато са предоставени необходимите права за достъп,
  • Автоматично създаване и автоматично предоставяне на всички бази данни и таблици, принадлежащи към системата за откриване на нарушения и независима специална софтуерна функция за управление на база данни,
  • Откриване на нарушения с висока точност чрез използване на техники за магнитна верига, RF, лазер и обработка на изображения в технологиите за откриване на нарушения,
  • За да можете да заявявате и докладвате според регистрационния номер, кръстовището, датата, диапазона на регионите и във връзка помежду си,
  • Системата извършва отчитане и идентификация на регистрационни табели в повече от един тип. Може да чете и идентифицира ръчно, може да чете и идентифицира автоматично и според движението, може да чете и идентифицира с помощта на сензори,
  • Сигурен достъп до файлове (FTP и HTTPS) чрез централното приложение,
  • В съответствие с „EDS CLOUD TECHNOLOGY“, 12 различни системи за откриване на нарушения могат да бъдат използвани на едно и също приложение в центъра,
  • На централното приложение може да се извърши отчитане на входящи записи (ANPR-автоматично разпознаване на номера),
  • Независима структура за управление на системата; EDS система; Той разполага със специфичен за приложения разработен софтуер като потребителски интерфейс, софтуер за управление на бази данни, комуникационна система,
  • Във всички системи за EDS технологията за планиране на времето, която позволява работа или пауза, базирана на времето,
  • Подробна (дата, час, местоположение, скорост, процент на нарушения ...) информация за нарушения във всички системи за ЕЦП.



Стандарти, документи, документи за клас на защита
Продуктът EDS има сертификати за клас на защита IP55 и IP65 отделно.



Електромагнитна съвместимост
Продуктът EDS е преминал и документиран с успешни резултати от тестове за ЕМС.



Сигурен комуникационен гръбнак
Всички точки на системата EDS се осъществяват с центъра за EDS по жична и частна мрежа. (VPN-виртуална частна мрежа)



Приложение Dongel (по избор)
  • Работи се под защита със специален софтуер и хардуер, за да се предотврати преместването на полевия софтуер на различни места.
  • Мощни алгоритми за борба с пиратството (AES алгоритъм с 128-битов ключ)
  • Ефективна защита срещу атаки като анти-отстраняване на грешки и обратно инженерство с нова технология за защита
  • 1024-битови актуализации на лицензи с частно подписване





Шифроване на изображения с нарушение
Всяка снимка, записана от полевия софтуер, се подписва и криптира от софтуера EDS, а централният софтуер търси този подпис, произведен при всяка входяща картина. След като бъде разбрана автентичността на подписа, нарушението се регистрира в официалната система.



Система за откриване на нарушения на червената светлина




[Изображение: 2.jpg]
Системата за откриване на нарушения на червените светлини е система, разработена с цел предотвратяване на инциденти, причинени от нарушения на червената светлина на сигнализирани кръстовища и откриване на превозни средства, които са нарушили.
[Изображение: 3.jpg]

  • С POINTR K3000




  • Вградено устройство за разпознаване на регистрационни табели
  • камера с висока разделителна способност
  • Продължаване на работата чрез водене на записи в паметта в случай на грешки в мрежовата връзка
  • Нощно виждане с IR Led
  • IP66, IK10 и NEMA 4x сертифициран корпус
  • продължавай да работиш денонощно
  • Изпращане на данни към централен сървър чрез FTP
  • широкоъгълна камера
  • светкавица с висока мощност
  • виртуален цикъл




  • Характеристики
  • Откриване на нарушения на червената светлина на лентата
  • Разпознаване на регистрационен номер
  • Денонощно откриване на пробив в червената светлина
  • Отдалечен достъп
  • Автоматично спиране на системата в случай на повреда в сигнализацията
  • 24/7 Продължава да работи
  • Възможност за изключване на системата от центъра в случаите, когато КАТ управлява кръстовището
  • Запис на видео с висока разделителна способност
  • Автоматично издаване на разписка за глоба
  • Откриването на нарушения се извършва от устройството за управление на кръстовището или чрез контролиране на цвета, осветен на кръстовището от съответния предавател на сигнал и оценяване на информацията, идваща от детекторите. Чрез комбиниране на всички тези параметри изображението, получено чрез проверка на нарушението, се докладва на записващото устройство, като по този начин се елиминира възможността за грешка.
  • Откриването на нарушения се извършва с три последователни снимки, направени от задната страна, за да се докаже, че превозното средство е извършило нарушението.
  • Червеният цвят на предавателя на сигналите за движение се вижда на видно място в картината с нарушения.
  • За всяко нарушение се записва регулируемо параметрично видео с желаната дължина.
  • Системата отнема 24 часа непрекъснат видео запис.
  • Заснемането на момента на нарушението се извършва за максимум 20 милисекунди.
  • Оригиналността на картината е гарантирана с метода на цифровия подпис, така че снимките в нарушение да имат юридическа стойност.
  • Детайлната снимка на нарушението е направена с резолюция 18 мегапиксела с високо качество, така че всички детайли на нарушението могат да се видят ясно.
  • Ако желаете, разделителната способност на камерата може да се променя според показаната област.
  • Възможност за заснемане на 8 кадъра в секунда с висока разделителна способност в използваната технология за цифрова камера.
  • Технология Gige Vision, която може да отнеме 15 кадъра в секунда на използваната камера, по желание, ако е необходимо.
  • Възможност за откриване на нарушения до 6 ленти с една система.
  • Възможност за откриване на всички нарушения, възникващи едновременно, без да ги пропускате.
Система за откриване на нарушения на паркиране (Park EDS)
[Изображение: 5.jpg]
Система за откриване на нарушения при паркиране, POINTR P2000, открива превозни средства в райони със забрани за паркиране и открива регистрационни номера.
Системата, която се състои от камера с висока разделителна способност с Pan-Tilt-Zoom и вградена карта за обработка на изображения, автоматично открива превозни средства в ситуации на паркиране, които надвишават определените от оператора времена, като непрекъснато сканират в зона в радиус от 75 метра.

Превозните средства, за които е установено, че са извършили нарушение при паркиране, се записват незабавно, определя се продължителността на нарушението и може да се издаде наказателна бележка автоматично, когато това време надвиши праговото време, определено от оператора. Въпреки това, благодарение на вътрешната IP камера в рамките на система, снимките/видеозаписите на превозното средство в началото и края на нарушението се изпращат в центъра.

Изображението и обработените данни (местоположение, регистрационен номер, марка на превозното средство, цвят на превозното средство, дата/час на нарушение), получени от Системата за откриване на нарушения при паркиране, се предават на софтуера PLATÜRK, а разписките за наказание се генерират автоматично и се изпращат за одобрение от оператора.


  • Системата автоматично контролира забранената зона за паркиране в региона, където е инсталирана, автоматично открива превозни средства, паркирани за определеното време, и открива нарушения.
  • Системата осигурява успех при разпознаването на регистрационни номера с поне 96% точност.
  • Системата автоматично въвежда името на камерата в района, където превозното средство нарушава системата. Ако се използват повече от една камера, се показва регионът, от който е дошло превозното средство.
  • Системата открива нарушения на паркирането в зоната на 250 метра.
  • Системата автоматично сканира зоната в зоната, където ще бъде открито нарушението при паркиране.
  • Системата автоматично разпознава превозното средство, което е преминало времето за пауза, и запазва 3 кадъра от снимката на нарушението като първата „снимка за паркиране“, „снимка надвишаваща времето за пауза“ и „снимка за широкоъгълно нарушение при паркиране“.
  • Софтуерът за откриване на нарушения при паркиране отличава превозни средства, които паркират в зоната отново след определен период от време, не надвишавайки времето за пауза, и представя процеса на наказание като опция.
  • Благодарение на Системата за откриване на нарушения при паркиране, проблемът с задръстванията, причинен от паркирането, се елиминира и трафикът в съответния регион се осигурява.




  • Характеристика
  • Откриване на нарушения в района в радиус от 75 метра
  • Автоматично разпознаване на регистрационни номера
  • Отдалечен достъп
  • Откриване на нарушения в 32 предварително зададени точки
  • Запис на видео с висока разделителна способност
  • Автоматично издаване на разписка за глоба
  • Бърза настройка
  • Период на предупреждение за променящи се нарушения



[Изображение: 6.jpg]

Система за откриване на нарушение на коридора за скорост
Системата за откриване на нарушение на скоростта на коридора открива превозните средства, които нарушават правилото, като изчислява средната скорост на превозните средства между две определени точки по магистралите . Тя се реализира чрез определяне на средната скорост на превозните средства по коридора чрез обработка на изображенията, взети от камерите, поставени на пътя.

Системата за откриване на нарушение на скоростта на коридора се състои от блокове за разпознаване на регистрационни табели, поставени на входа и изхода на пътното трасе, където се желае контрол на скоростта, и централен софтуер, който изчислява средната скорост, като използва информацията от табелата, получена от тези единици. Времето за движение на превозните средства, чиято регистрационна табела е определена на входните и изходните точки на определения коридор, се измерва между тези две точки и тази стойност се

преобразува в информация за средна скорост, като се използва информацията за разстоянието .

Системата открива превозни средства, движещи се едно след друго или едно до друго по еднолинейни или многолентови пътища с камери с висока разделителна способност. Освен това мястото, часът, датата, разстоянието, посоката, скоростта на превозното средство, ограничението на скоростта, събитието за нарушение на скоростта и т.н. прехвърля информацията в касовата бележка чрез централен софтуер PLATÜRKTM. В случай на възможни неизправности и опити за намеса в системата, различни от упълномощени лица, системата за откриване на нарушения на скоростта на коридора може да изпрати звуково предупреждение до центъра.
За разлика от системите за откриване на точкова скорост, радарът не се използва в системата, като по този начин се елиминира необходимостта от калибриране.

Инспекциите, базирани на изчисляване на средната скорост, проправят пътя на превозните средства да спазват ограниченията на скоростта по целия маршрут

и имат голям принос за предотвратяване на инциденти поради превишена скорост.

  • с POINTR P3000;


  • Вградено устройство за разпознаване на регистрационни табели
  • камера с висока разделителна способност
  • Продължаване на работата чрез водене на записи в паметта в случай на грешки в мрежовата връзка
  • Нощно виждане с IR Led
  • IP66, IK10 и NEMA 4x сертифициран корпус
  • продължавай да работиш денонощно
  • Разпознаване на марка, тип и цвят
  • Изпращане на данни към централен сървър чрез FTP
  • Откриване на нарушения на средната скорост с централен софтуер

  • Системата осигурява успех при разпознаването на регистрационни номера с поне 96% точност.
  • Системата може да чете регистрационния номер на превозното средство, което се движи със скорост от 250 км.
  • Технологията на камерата, използвана в системата, е IP-базирана камера.
  • Камерите, използвани в системата, имат резолюция, за да видят подробностите за превозното средство и, ако желаете, за водача.
  • На снимката има функция за филтриране, която се открива като нарушение, за да се предотврати намеса в личния живот.
  • Системата работи автоматично в съответствие с определените работни планове и може да премине в автоматичен режим на готовност, ако желаете.
  • Тъй като системата може да измерва скоростта в определен коридор, тя предоставя възможност за контрол на движението и безопасността на по -дълги разстояния. С тази функция тя се различава от системите за измерване на точкова скорост.
  • Съществува доклад за проверка на функциите, получен от акредитирани институции, който системата може да измери 99% точно.
  • Това е система, която открива скоростта на превозните средства, преминаващи през входните и изходните точки, които трябва да бъдат създадени на определените артерии, с информация в реално време за дата и час.
  • Системата може да генерира средна скорост на артериалния поток и информация за броя на превозните средства за артерията, в която е инсталирана. Благодарение на тази функция, той действа като сензор за измерване, като изчислява времето за пътуване, което да се използва в картите на плътността на градския трафик.
  • Системата също така извършва измерване на скоростта в артерия, което има опит в системите за точково измерване на скоростта, като открива радарната точка от водачите и предотвратява забавянето в съответната точка. По този начин безопасността при шофиране се осигурява повече от системите за точково измерване на скоростта.
  • Управление на системата в реално време от един център и с всички други EDS системи.
  • Артерията, в която е инсталирана системата, може да се наблюдава на живо, в реално време, от центъра 24 часа в денонощието.
  • Желаните гранични стойности за нарушение на скоростта се определят чрез програмата и 2 снимки на нарушения на превозни средства, пътуващи над тази граница, се изпращат в центъра. (При желание могат да се направят широкоъгълни снимки и 4 снимки с нарушение.)
  • Системата има възможност да прави снимки през нощта с поддръжката на инфрачервено точково осветление за всяка лента.


[Изображение: 7.jpg]

Система за откриване на нарушения на пешеходците (EDS за пешеходци)

Това е система за контрол, която е въведена с цел да се създаде осведоменост за приоритета на пешеходците в движението на водачите. В много страни с развит свят приоритетът на превозните средства и пешеходците в движението е ясно определен и тази култура се поддържа в съответствие с правилата. У нас въпросът за приоритета на пешеходците не се взема предвид от водачите, особено в пешеходните преходи, където няма сигнализирани светлини, шофьорите игнорират пешеходците и сами използват приоритета. EDS за пешеходци е система, която ще позволи на пешеходците да преминават безопасно улицата, особено пред училища, търговски центрове и места, където пешеходният трафик е интензивен, и това е система, която първо разкрива превъзходството на пешеходците при преминаване. Тъй като пешеходците започват да преминават през пешеходния преход на неконтролирани пешеходни пунктове,В случай, че превозните средства не отстъпят на пешеходците, нарушавайки правилото за приоритет на пешеходците, системата автоматично гарантира, че нарушението е записано.
[Изображение: 8.jpg][Изображение: 9.jpg]

Пешеходни пътеки


  • Моментът на нарушение се записва като 1 близък (тесен ъгъл) за отчитане на регистрационния номер на превозното средство и 1 далечен (широкоъгълен) за целите на оглед на събитието.
  • Водачите придобиват осъзнаване, че „те трябва да дадат приоритет на пешеходците“, както във всички развити страни.
  • Когато има пешеходен преход по пешеходния път, водачите на превозни средства, които пренебрегват това и преминават по начин, който застрашава пешеходеца, се откриват автоматично от ЕЦП.
  • Системата автоматично разпознава пешеходеца по пешеходната пътека и автоматично открива дали предстоящите превозни средства са допуснали нарушение.
  • Системата няма за цел да накаже водачите, а да създаде поведенческа промяна в шофьорите.
  • Откриването на пешеходци и превозни средства се извършва с виртуални сензори.
  • Системата открива въз основа на плочата с технология за откриване на метал или обработка на изображения.
  • Yaya EDS е разработен и започна да се прилага за първи път у нас и в света като изискване на нашата култура. Електронните системи за откриване на нарушения, които са прилагани досега, се основават предимно на безопасността на превозното средство и шофирането. Проектът EDS за пешеходци, от друга страна, е предназначен да гарантира безопасността на пешеходците.


Система за разпознаване на регистрационни табели (PTS)
система за разпознаване на регистрационни табели; Това е технология за обработка на изображения, която се използва за идентифициране на превозни средства чрез номера на регистрационния номер. С тази технология; Може да се използва в оторизирани системи за влизане и излизане, приложения за сигурност, проекти за движение и приложения, особено при откриване на превозни средства, влизащи и излизащи от паркинга. Благодарение на образната система за разпознаване на регистрационни табели, която трябва да бъде поставена върху главните артерии, това не е ФИКСИРАНА СКОРОСТ на всички превозни средства, а СРЕДНАТА СКОРОСТ, следвайки превозното средство през ТРУБНОТО ВРЕМЕ, което е първото в Турция, с целта е да се гарантира безопасността на живота и имуществото.
Системата за разпознаване на регистрационни табели е система, която позволява четенето и съхранението на регистрационните табели на МПС и анализа на получените данни.
Системата за разпознаване на регистрационни табели може да открива регистрационния номер, марката и цвета на превозните средства денонощно при всякакви метеорологични условия. Благодарение на системата тези данни могат да бъдат прехвърляни към желания отдалечен център, жичен или безжичен.


Компактни системи за разпознаване ; Може да се монтират на стълбове, мостове, магистрални конструкции.
[Изображение: 10.jpg]








Отговори
#2

POINTR P3000;
Системите за разпознаване на регистрационни табели като цяло имат за цел да откриват регистрационни номера на превозни средства и в резултат на бързите технологични промени в сензорите за изображения през последните години те също могат да определят марките и цветовете на превозните средства. Но по -важното е, че с правилната системна архитектура е възможно да се види вътрешността на превозните средства и по този начин е възможно служителите на реда да изпълняват критични функции като идентификация.

POINTR P3000 е проектиран като интегрирана система за разпознаване на регистрационни табели. Системата съхранява всички подразделения като IP камера с висока разделителна способност, вграден блок за обработка на изображения, блок за разпределение на захранването и вграден инфрачервен (IR) осветител в един корпус. POINTR P3000 може да чете регистрационния номер на превозните средства 24/7 с точност 95% и може да открива марките и цветовете на превозните средства през часовете, когато осветлението е достатъчно. Всички видове данни, произведени от системата, могат да бъдат прехвърлени към желания отдалечен център чрез мрежова връзка.

ТОЧКА Лунна светлина;
Системите за разпознаване на регистрационни табели като цяло имат за цел да откриват регистрационни номера на превозни средства и в резултат на бързите технологични промени в сензорите за изображения през последните години те също могат да определят марките и цветовете на превозните средства. Но по -важното е, че с правилната системна архитектура е възможно да се види вътрешността на превозните средства и по този начин е възможно служителите на реда да изпълняват критични функции като идентификация.
POINTR Moonlight е проектиран като специална система за разпознаване на регистрационни табели, която включва външно инфрачервено (IR) осветление. Системата се състои от IP камера с висока разделителна способност, вграден блок за обработка на изображения, блок за разпределение на захранването и корпус, съдържащ вградения IR осветител, заедно с външен IR осветител, работещ в синхрон с това устройство. Благодарение на външния IR осветител в системата, уникални снимки могат да бъдат получени дори при слаби часове на осветление, а описанията на хората в превозните средства могат да се показват ясно.
POINTR Moonlight може да открива марките и цветовете на превозните средства, както и да чете регистрационните номера на превозните средства денонощно с 7% с точност 95%. Всички видове данни, произведени от системата, могат да бъдат прехвърлени към желания отдалечен център чрез мрежова връзка.
Докато системите за разпознаване на регистрационни табели обикновено имат за цел да откриват регистрационни табели на превозни средства, в резултат на технологичните промени в сензорите за изображения през последните години, те също могат да определят марките и цветовете на превозните средства.
POINTR AVM е интегрирана система за разпознаване на регистрационни табели, специално проектирана за използване в търговски центрове. POINTR AVM е интегрирана система с IP камера с висока разделителна способност, вграден блок за обработка на изображения, блок за разпределение на мощността. POINTR AVM може да чете регистрационния номер на превозните средства с точност 95% 24/7 и може да открива марките и цветовете на превозните средства през часовете, когато осветлението е достатъчно. Всички видове данни, произведени от системата, могат да бъдат прехвърлени към желания отдалечен център чрез мрежова връзка.

POINTR AVM е напълно интегриран със софтуера System Center, произведен от ISSD® и следователно POLNET.




  • PTS четене квадратна, правоъгълна и всякакъв размер плоча
  • Измерване и наблюдение на транспортните потоци (от - до)
  • Броят на платна, артерия, маршрут и общ брой превозни средства
  • Средно време за пътуване
  • Използване на пътищата и проценти на плътност (почасово, дневно, седмично, месечно, годишно)
  • Класификация на превозни средства чрез регистрация в Polnet
  • Коридор и глобална система за откриване на скорост
  • Нарушение на голямо превозно средство в лявата лента (свързан с Polnet)
  • Откриване на издирван, откраднат автомобил
  • Създаване на база данни с регистрационни табели на превозните средства, които непрекъснато използват определените маршрути
  • Инфраструктура за управление на задръстванията и ценообразуване
  • Успех при разпознаването на регистрационни номера с поне 80% улавяне и над 95% точност
  • Отчитане с висока точност при ден-нощ и сурови метеорологични условия


[Изображение: 11.jpg]
Система за откриване на нарушения на пресичане на нивото При системата пресичането на ниво преминава непрекъснато и се откриват нарушения. Нарушаването на прелези на превозните средства се извършва чрез метод за автоматична обработка на изображения.
[Изображение: 12.jpg]


Система за откриване на нарушение на пътната лента
[b][Изображение: 13.jpg][/b]

Откриването на нарушение на безопасната лента се извършва с камери, разположени на три различни точки. Камерите позволяват на системата да снима превозните средства на магнитните сензори, разположени в предпазната лента. За да бъде санкционирано нарушението, трябва да се предостави доказателство, че превозното средство е преминало през поне два детектора и е нарушило лентата за безопасност. В случай на неизправност, превозните средства остават на магнитния сензор и дали снимката може да бъде направена, се проверява чрез определяне на скоростта на превозното средство. Нарушение на безопасната лента, най -малко 50 м. За откриване на пътуването на нарушаващото превозно средство. се определя от три снимки на нарушение, които се правят на интервали.
[b][Изображение: 14.jpg][/b]

[b][Изображение: 15.jpg][/b]

Система за откриване на обратни нарушения (EDS с обратна посока)

Система за откриване на обратни нарушения; Той прави снимки на нарушение, особено в зоните, където се допускат нарушения на пътя и обратното посочване, по такъв начин, че да открие превозните средства, които нарушават превозното средство, като снимки от близо (тесен ъгъл) и далеч (широкоъгълни) превозното средство. Системата може да открие зависими от плочите технологии за откриване на метал или обработка на изображения.


  • Системата за пробиви се контролира чрез главния софтуер за управление, разположен в центъра за управление.
  • Зоната за откриване на нарушения може да се наблюдава на живо чрез свързване към камерите в системата, когато желаете.
  • Откриването на нарушения се извършва с магнитни или виртуални сензори.
  • Информацията за нарушение се записва в базата данни на системата и се прави заявка за данни чрез посочената база данни.



[Изображение: 16.jpg]



[Изображение: 17.jpg]



Система за откриване на преференциални нарушения на пътищата
Това е система за проверка на нарушения на движението, разработена за предотвратяване използването на пътища за обществен транспорт (автобус, метробус, микробус и т.н.) или подобни пътища, запазени за специално използване, освен в тези ситуации. Система; Той автоматично открива превозните средства, които се движат по пътя, запазен за лична употреба и които нямат право да го използват, и открива нарушението.

  • Преференциално нарушение на пътя, най -малко 30 м по начин за откриване на движението на превозното средство, извършило нарушението. 1 или 2 снимки за нарушение да се правят на интервали.
  • Откриването на нарушения се извършва с магнитни или виртуални сензори.
  • Системата открива само плоча въз основа на технология за откриване на метал или обработка на изображения.


[Изображение: 18.jpg]

[Изображение: 19.jpg]

Мобилна система за откриване на нарушения на EDS

Mobile EDS е мобилен инструмент за инспекция, оборудван с модерни камери за движение и технологии с възможности за откриване и наблюдение на събития, който включва повечето от EDS технологиите като функция, може лесно да провежда инспекции в райони, където не са налични фиксирани точки за откриване на нарушения. Това е електронна система за инспекция, разработена с цел предотвратяване на проблеми с движението, причинени от нарушения на паркирането, лента за безопасност, жълта кутия (засенчена зона), контрол на сигурността на кръстовището и предотвратяване на инциденти, причинени от превишена скорост, и гарантиране на безопасността на живота и имуществото на пешеходци и превозни средства .


Паркиране
  • Благодарение на Mobile EDS, той позволява да се заснеме изображението на места, където са допуснати нарушения на паркирането.
  • Мобилна EDS система; Той определя паркирането, като обработва изображенията с камерата, която трябва да бъде поставена върху превозното средство, и открива регистрационния номер, като прави снимка на превозното средство.
  • Жълтата кутия осигурява улавянето и проследяването на изображението в кръстовищата, където сенчестата зона или контролът на кръстовището не могат да бъдат изпълнени или няма приложение.
  • Системата осигурява измерване на скоростта с RADAR (Laser, Dopler, RF) технология. В случай на нарушение, отчитането на регистрационния номер се извършва с изображението на камерата или видеокамерата, свързани към системата.
  • Процесът на регистрация се извършва в системата, инсталирана в Mobile EDS, и се препраща към центъра при поискване.
  • Съвместим с мобилни DVR камери, той записва 4 канала в реално време (30/25 FPS) по време на шофиране.
  • Вътре в мобилното превозно средство EDS има пневматичен или хидравличен повдигач и върху него е поставена камера, която позволява да се направи изображението от желаната точка от височина 3 метра.
  • Системата може да прави снимки през нощта с поддръжката на 4 камери, специално проектирана инфрачервена високоскоростна PTZ мобилна система, която е устойчива на високи температури и трудни метеорологични условия.
  • Цялото оборудване на Mobile EDS System работи в продължение на 12 часа непрекъснато, дори ако превозното средство е изключено, а също така работи и може да се наблюдава 24 часа в денонощието с увеличаване на енергията.
  • Управлява се от конзолата и офиса на автомобила.
  • 4 камери на превозното средство могат да се контролират от превозното средство.
  • В мобилната система EDS има сензор, който ще позволи събирането на метеорологични данни и тези данни се предават в центъра, когато е необходимо.
  • Софтуерът за обработка на изображения осигурява успех при разпознаването на плочи с поне 96% точност.
  • Система; Използва се за откриване на нарушения при паркиране, нарушения на безопасната лента, преференциални нарушения на пътя, нарушения на скоростта, нарушения на лявата лента, откриване на високи превозни средства и подобни нарушения.
  • Системата се състои от PTZ и IP камери, телескопична мачта, комуникационни системи (3g, 4g), слънчеви системи, система за управление на захранването и превозно средство със силна мощност на двигателя.
  • Изображенията могат да се правят в превозното средство с помощта на очила и камери тип шапка.

Система за откриване на нарушения на бус лентата

Системата непрекъснато следи бус лентата, на която е инсталирана. Откриването на нарушения на бус лентата се извършва чрез метод за автоматична обработка на изображения. Снимките се съхраняват в устройството за съхранение на голям обем и се изпращат до контролния център.

[Изображение: 20.jpg]

[Изображение: 21.jpg]

[Изображение: 22.jpg]

Клирънс EDS
Oversize EDS е система за мониторинг, която автоматично открива превозни средства, нарушаващи правилата по пътищата и тунелите с ограничения за височина на превозното средство. Това е система за проверка, която може да се използва за предупреждение на превозни средства с опасност за височината и за предотвратяване на възможни инциденти, когато е необходимо.

  • Използваната сензорна технология може да продължи да работи, без да бъде засегната от прах, мръсотия и дъжд.
  • Технологията на IP камерата се използва като технология на камерата в системата.
  • Той предава 2 снимки на превозното средство, извършило нарушението в системата, до определения център.


[Изображение: 23.jpg]

[Изображение: 24.jpg]

[Изображение: 25.jpg]

ВИДОВЕ КАМЕРИ ЗА СКОРОСТ

Първите камери бяха представени от 60 -те години на миналия век нататък.
Тези устройства използваха филм за запис на изображението и останаха до голяма степен в употреба до началото на 90 -те години,
когато цифровите камери за скорост попаднаха в центъра на вниманието. В зависимост от начина, по който се използват в момента,
камерите за скорост могат да бъдат разделени на три големи групи: мобилни системи, камери с фиксирана скорост и камери със средна скорост.
Те също могат да бъдат разделени на лазерни, truelo и SPECS според технологията, която използват.


МОБИЛНИ КАМЕРИ
Мобилните камери са тези, които се намират в полицейските превозни средства. Наричани още радари, те се предлагат в различни форми и размери,
монтирани на превозни средства, ръчни, монтирани на статив и скрити (тоест, те се крият там, където най-малко очаквате).
Този тип камера се предлага с бордово оборудване за откриване и позволява на превозвача да записва точно скоростта на входящите устройства,
независимо дали носителят е неподвижен или не. Те могат също така да откриват скорост независимо от превозвача, движещ се със или срещу потока на трафика.

Камерата е базирана на лазерна технология, която излъчва лъч светлина към предстоящото превозно средство. Лъчът отнема от 0,3 до 0,7 секунди,
за да улови и регистрира цел на работен обхват от 800 метра. Събитието, което се случва след като целта е заключена, се нарича ефект на Доплер и може да се обясни по следния начин.
Радарът изпраща лъча на определени честоти и под ъгъл по магистралата. Когато автомобил влезе в зоната му, радарът се отразява и лъчът променя честотата поради относителното движение между радара и превозното средство. Степента на увеличаване или намаляване на честотата зависи от скоростта, с която се движи преминаващото превозно средство.

Мобилните камери също могат да открият в коя посока се движи проследяваното превозно средство. И тук честотата е основното превозно средство:
Ако се увеличи, превозното средство идва, ако намалее, превозното средство се отдалечава от превозвача.
А сега нека поговорим малко за това как радарът определя размера на наказанието ви: как определя скоростта?
Както казахме по -горе, степента на увеличаване или намаляване на честотата се използва за определяне на скоростта.
Тъй като лъчите са насочени под определен ъгъл (обикновено 20 градуса) спрямо пътя,
промяната в честотата ще показва по -бавна скорост от действителната скорост на целта.
Радарът изчислява наклонения ъгъл и след това определя скоростта в посоката на движение, използвайки тригонометрия.


КАМЕРИ С ФИКСИРАНА СКОРОСТ
Тази странна, ярко оцветена кутия или топка, стояща отстрани на пътя, се нарича неподвижна камера.
Може да се види и монтиран на стълбове на светофари в големите градове или окачен от надлези или мостове, които блокират пътя.

Този тип камера открива скоростта на превозните средства, използвайки пиезоелектронни детектори (малки проводници),
вградени в пътната настилка (обикновено има два комплекта проводници, вградени в пътя).
Когато автомобил премине през един от детекторите, камерата задейства електронен сигнал.
Ако скоростта на превозното средство е над ограничението, се прави цифрова снимка на превозното средство.
Скоростта се определя от времето, необходимо на колата да достигне втория низ.

Камерите с фиксирана скорост записват датата, часа, местоположението, посоката на движение, скоростта, ограничението на скоростта на тази част от пътя
(за сравнение) и лентата, в която се движи превозното средство. Фиксираната камера може да прави разлика между лентите и да вдига нарушителя от редица
превозни средства. Когато е монтиран под ъгъл (хоризонтален или вертикален), скриването зад колата отпред няма да работи,
защото камерата все още ще може да чете регистрационния номер. При условия с много ленти всяка лента има свои собствени пиезо детектори и камера за телеобектив,
докато всички ленти се гледат с широкоъгълен обектив.


КАМЕРИ СЪС СРЕДНА СКОРОСТ
Може би най -простият от тях е камерата със средна скорост, известна още като камера за автоматично разпознаване на регистрационни номера (ANPR).
Той използва старата добра камера и някаква математика, а не лазери, лъчи, GPS или друго съвременно изобретение.

Принципът зад камерата за средна скорост е прост: познавайки разстоянието между точка А и точка В,
както и когато едно превозно средство напусне точка А, е лесно да се определи средната скорост на тази кола между две точки.
Използвайки инфрачервена връзка и база данни на превозното средство, системата идентифицира автомобила, като прочете регистрационния номер.
Официално такива камери се наричат система за откриване на нарушения на средната скорост (SPECS).


ЧЕСТОТА НА КАМЕРАТА ЗА СКОРОСТ
За лазерно базирани камери за скорост има редица международно приети честоти, на които работят.
Започвайки през 60-те години, X обхватът (10.525 Ghz +/- 50 Mhz и 24.150 Ghz +/- 100 Mhz) се използва за улавяне на драйвери.
Сега тя е загубила по -голямата част от тази роля, тъй като се използва за захранване на автоматични врати.
Следователно радарните детектори могат да улавят сигнала и да изпращат фалшиви показания.

По-ниската честотна K лента (24.150 Ghz +/- 100Mhz и 24.050-24.250 Ghz) е въведена през 70-те години, докато Ka лентата (33.4GHz-36GHz. +/- 100Mhz) е въведена в Европа през 80-те години.
Последното допълнение към честотния диапазон е Ku лентата (0,70 - 12,75 GHz. +/ - 100Mhz).

На какво ограничение на скоростта е наказанието?

Най -важните правни разпоредби, направени за безопасността както на водачите на превозни средства, така и на пешеходците, са разпоредбите,направени над ограничението на скоростта. 
Правилата за ограничението на скоростта се правят според характеристиките на пътя и типа превозно средство.
В член 50 от Закона за движение по пътищата максималните и минималните ограничения на скоростта на моторните превозни средства според техния вид и предназначение;

90 км/ч по двупосочни магистрали между градовете
110 км/ч по разделени пътища
120 км/ч по магистрали

регулирани, за да не надвишават скоростта. В случай на нарушение на ограничението на скоростта, изчислението се извършва според степента на нарушението.
Няма наказание за надвишаване на 10% от ограничението на скоростта. За да бъде наложена глоба, трябва да бъдат нарушени повече от 10% от ограничението на скоростта.

Разстояние за откриване на EDS камери

Електронна система за надзор (EDS);
Това е система за проверка, разработена за правилното движение на трафика, предотвратяване на инциденти и предотвратяване на загуби на човешки живот и имущество.
Превозни средства, нарушаващи правилата в системата EDS, се откриват от сензори и се налагат санкции.
Записва се непрекъснат видеозапис 7x24 и изображенията се съхраняват с помощта на DSLR (Digital single-lens reflex) технология на камерата и Machine Vision.
Изготвят се автоматични фактури за санкции, обобщени доклади за присъди и всички доклади, изисквани от полицейските управления, и формати на фактури за всеки вид нарушение.
С тази усъвършенствана регистрационна табела на нарушаващите превозни средства се открива между 50 м и 1000 м и се прилага наказанието, предвидено в съответния закон.

Наказателни точки

Съгласно Закона за движение по магистралите шофьорската книжка на ползвателите на превозни средства, които са санкционирани с 300 точки в рамките на една година, се отнема.

Можете да разгледате наказателните точки подробно от списъка по -долу.

Липса на задължителна застраховка Гражданска отговорност: 10 точки
Превишаване на ограниченията на скоростта с до 30%: 10 точки
Време за преминаване на преглед на превозното средство: 10 точки
Неспазване на пътните знаци: 20 точки
Пиене и шофиране над определената граница: 20 точки
Неспазване на правилата за завой отдясно наляво: 20 точки
Неспазване на правилата за преминаване: 20 точки
Нарушение на правилата на лентата: 20 точки
Превишаване на следното разстояние: 20 точки
Нарушение на червената светлина: 20 точки
Други наказателни практики

Можете да прегледате глобите, определени съгласно ценовия регламент, направен през 2018 г., от списъка по -долу.

Потребители, които нарушават червената светлина 235 TL,
108 TL за нелицензирана употреба на превозни средства,
488 TL за потребители, които носят табели против регламента,
2,018 TL за тези, които шофират без регистрационен номер,
2 018 TL за тези, които шофират без книжка,
108 TL за потребители, които не носят предпазни колани,
Тези, които шофират с алкохол, са 1002 TL за първи път, 1256 TL за втори път и 2018 TL за трети път.
235 TL за тези, които надвишават ограничението на скоростта с повече от 10%, 488 TL за тези, които надвишават 30%,
2018 TL-3042 TL за тези, които използват устройство за откриване на радар,
Глоба от 216 TL се налага на тези, които паркират в зоната за паркиране за хора с увреждания.
Отговори
#3

Система за откриване на средна скорост (OHTS)
[Изображение: konya_emniyet_EDS_ortalamahiz.jpg]
Отговори


Теми, които вероятно са свързани...
Тема: / Автор Отговори: Прегледи: Последна публикация

Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)