Влезте с акаунт от вашата социална мрежа

За да виждате всички раздели във форума Ви е нужна РЕГИСТРАЦИЯ ! Можете да влезете използвайки вашата регистрация във Facebook или Google. Приятно прекарване във форума. x

Здравейте, имаме вече Viber група на форума. Който иска може да заповяда в нея от този линк: https://tinyurl.com/rdfbgviber x

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Тест на Stelth HTLS Set VS LTI TSS (ARH CAM-S1) - 24.09.2023
#1

Здравейте група. Тествахме Stelth HTLS Set лазерна система срещу LTI TruSpeed S (ARH CAM-S1). Колата на която тествахме беше сравнително малка Citroen C3 Picasso. Сензорите бяха 4 по 2 в рамка под номера.

За съжаление, не е това което очаквахме да видим.
  • При теста за пристигане отдалеч към мен, колата правеше пропуски отстрани във фаровете и чат пат и в средата. Вече когато се приближеше, нещата бяха по-добре.
  • При тестване отзад пак пропускаше при стоповете и чат пат отново при номера.
НА ТРИПОД КОГАТО БЕШЕ ПОСТАВЕН УРЕДА РЕЗУЛТАТИТЕ БЯХА СЛЕДНИТЕ:
  • При пристигане към мен в най-лява лента спрямо шофьора направо си премервах скоростта с доста пробиви.
  • В средна лента нещата бяха по-добре и вече нямаше пропуск.
  • В гръб в средна лента имаше пропуски.
  • В гръб в лява лента спрямо шофьора имах 4 премервания на скоростта от край до край, което е недопустимо.

Собственика на колата видя с очите си понеже и той гледаше на някои от преминаванията.

В обобщение нещата при Stelth джамерите не са това което трябва да бъде. А ако колата е джип или голяма, то с 2 сензора определено няма да станат нещата и ще бъдете снимани.

НАПРАВО Е ИЗВЪН ВСЯКАКВИ НОРМИ ДА СТРЕЛЯШ В НОМЕРА КЪДЕТО СА ДЖАМЕРИТЕ И ДА СЕ СЛУЧВАТ ПРОПУСКИ ДОРИ ЕДНОКРАТНИ.

В момента в тази си конфигурация този Ситроен е 50/50 от това как ще бъде поставена триногата. Може и да го снима, може и да се спаси.

Определено за мен не са 75 вата както казват, че е силата на този джамер в сравнение с Киото което казват, че е 5 вата.

На миналият тест с Киото на горе долу същата големина на колата, Киото се справи много по-добре в сравнение със Стелта.

АКО ЖЕЛАЕТЕ ДА ТЕСТВАМ И ВАШИЯТ АВТОМОБИЛ СЕ СВЪРЖЕТЕ С МЕН.

[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори
#2

Видео коментар:


[Изображение: alp-bar.jpg][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори


Теми, които вероятно са свързани...
Тема: / Автор Отговори: Прегледи: Последна публикация

Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 2 гост(и)