Влезте с акаунт от вашата социална мрежа

За да виждате всички раздели във форума Ви е нужна РЕГИСТРАЦИЯ ! Можете да влезете използвайки вашата регистрация във Facebook или Google. Приятно прекарване във форума. x

Здравейте, имаме вече Viber група на форума. Който иска може да заповяда в нея от този линк: https://tinyurl.com/rdfbgviber x


Радарни системи за скорост в Русия - 2020г
#1
Question 

Тук ще напиша най-използваните уреди за измерване на скорост в Русия. Наш потребител от форума помогна за събиране на информацията.

Повечето радари, които се срещат на руските пътища са на принципа на Доплеровият ефект.

Диапазони на радарите :

X и Ultra X- 10,525±0,025 ГГц  - стари рада
Ku и Ultra Ku- 13,385-13,425 ГГц - В Росия не се използват
K и Ultra К- 24,15±0,1 ГГц - ( съвременни импулсни радари )
Ka и Ultra Ka - 34.700 ГГц ± 1300 ГГц - ( Не се използват в Росия )
L - Лазерни инфрачервени радари, 700-1100 нм


1. Радар Крис

   
.jpg КРИС -2.jpg Размер: 6.55 KB  Сваляния: 58


Работна частота: К-диапазон
Детектируема скорост: 20-250 км/ч
Разстояние за разпознаване на номера: 25-100 м
Работна честота - 24,15 ±0,1 GHz

Фоторадарният комплекс Крис е две модификации : стационарен (Крис-С) и мобилно патрулиране (Крис-П).
И двете фиксират превишението на скороста на фото и видео. След което информацията се изпраща по радиоканал до
най-близкият пост на КАТ в рамките на 1.5 км. Снимките се правят в дневно и нощно време.
Мобилните комплекси се поставят на тринога на 3-5 метра от пътното платно. Акумулатора може да ги захрани до 8 часа.
Стационарните камерри могат да се надстроят с програма за автоматично разпознаване на автом. номера.

Най-добри резултати срещу тази система имат радар-детекторите Fujida Magna, Neoline X-COP 7500S, SilverStone F1 Monaco GS.

2. Радар Стрелка-СТ

   


Работна частота: К-диапазон
Детектируема скорост: 5-180 км/ч
Разстояние за измерване на скороста: 1 км
Работна честота - 24,15 GHz

Технологията лежаща в основата на радар Стрелка се използва във военната авиация. Радарът излъчва слаби и кратки импулси, които
старите радар детектори игнорират.
Стрелка покрива четири ленти от пътното платно(350 м.) и прави снимки на 50-150 метра.
Ако пътят е прав, а небето чисто, радарът хваща нарушителите от разстояние 1 км.

Най-добри за Стрелка са радар-детекторите SilverStone F1 и Fujida.

3. Радар Искра-1

.jpg ИСКРА-1 - 1.jpg Размер: 5.32 KB  Сваляния: 59
.jpg ИСКРА-1 - 2.jpg Размер: 6.62 KB  Сваляния: 58
.jpg ИСКРА-1 - 3.jpg Размер: 6.42 KB  Сваляния: 58
.jpg ИСКРА-1 - 4.jpg Размер: 6.11 KB  Сваляния: 58


Работна частота: К-диапазон
Детектируема скорост: 30-210 км/ч
Разстояние за измерване на скороста: 300, 500, 800 м.
Работна честота - 24.15 ± 0,1 GHz
Работа при температури - 30ºС  +40ºС

Инсталиран е в патрулна кола и е предназначен за контрол на скоростта на движение на превозните средства.

Засега най-добре го хваща Fujida Magna.

ПП - Приборът("ИСКРА-1" ДА/60) е снет от производство и се използват само останалите на склад.

4. Радар Беркут

.jpg Радар Беркут 1.jpg Размер: 33.29 KB  Сваляния: 58
   

Работна частота: К-диапазон
Детектируема скорост: 20-250 км/ч
Разстояние за измерване на скороста: 200-800 м
Работна честота - 24.15 ± 0.01 GHz


Ръчен и компактен радар. Акумулаторът му издържа до 10 ч. Може да се включи видеофиксатор.
Най-добри за Беркут са радар-детекторите Fujida, SHO-ME, Neoline и SilverStone F1.

5. Радар ЛИСД-2Ф и 2М

           

Работна частота на лазера: 800—1100 нм
Детектируема скорост: 1-250 км/ч
Разстояние за измерване на скороста: до 400 м.
Максимално разстояние за фотографиране на номера - 200 м.


Лазерните радари са конструктивно направени под формата на моноблок и външно приличат на бинокли.

Препоръчват се SilverStone F1, Fujida и Neoline.

6. Радар Робот

   

Работна частота: К-диапазон
Детектируема скорост: 10-250 км/ч
Разстояние за измерване на скороста: 1 км
Работна честота - 24.1 GHz
Работа при температури - 40ºС  +60ºС

В момента има налични три модела:

MultaRadar SD 580
TraffiStar SR 590
MultaRadar CD – мобилен

Контролира до 6 ленти за движение и фиксира номерата от 1 км.

Препоръчани радар детектори - Fujida, SilverStone F1 и Cobra.

7. Радар Амата

.jpg АМАТА.jpg Размер: 11.62 KB  Сваляния: 58


Работна частота на лазера: 800—1100 нм
Детектируема скорост: 1,5-280 км/ч
Разстояние за измерване на скороста: до 700 м.
Максимално разстояние за фотографиране на номера - 200 м.
Работа при температури - 30ºС  +50ºС

Лазерен радар използван при лоша видимост, ниски температури и натоварено движение.

Препоръчани радар детектори - SilverStone F1, Neoline, Playme и Fujida.

8. Радар Кодон-М

   

Работна частота: К-диапазон
Детектируема скорост: 2-300 км/ч
Разстояние за измерване на скороста: 150 м през деня и 50 м през нощта
Работна честота - 24.15 ± 0.1 GHz
Работа при температури - 40ºС  +50ºС

Среща се в три разновидности : Мобилни, стационарни и на автомобил.

Препоръчани радар детектори - Neoline, Fujida и SilverStone F1.

Тук сме писали много за Кордона: 
https://daleksandrov.eu/2020/10/12/vsich...-cordon-m/

9. Система Автодория

       

Тип - Радар за Средна Скорост
Вид - Стационарен
Зона Контроля - От 250 метра до 10 км в зависимост от участъка
Кол-во Контролируеми Полоси - до 3 ленти

Диапазон на излъчване :
- на къси вълни от 800 до 1400 нм;
- на средни вълни от 1400 до 3000 нм;
- на дълги вълни от 3000 до 10000 нм.

Комплексът Автодория не представлява детектираш радар.
Той измерва скоростта по определено време за което е взет участъка между две камери.
Или с др. думи, измерва средната скорост.

Препоръчани радар детектори - Fujida, SilverStone F1, Neoline и SHO-ME.

10. Автоураган

   

Безрадарен комплекс
Контрол на средната скорост от 0-255 км/ч
Контролируем участък: до 50 м
До 4 ленти за движение
- стандартни аналогови CCTV камери
- цифрови мегапикселни камери

Апаратно-програмен комплекс предназначен за измерване на скороста по видеокадри,
както и за измерване на стойностите на текущото време, синхронизирано с националната времева скала.
Фиксира до 16 вида нарушения и може да снима в гръб.

11. Радар Визир

.jpg ВИЗИР.jpg Размер: 23.78 KB  Сваляния: 58


Работна частота: К-диапазон
Детектируема скорост: 20-250 км/ч
Разстояние за измерване на скороста: 400 м
Работна честота - 24.050 – 24.250 GHz

Два режима на работа - фото и видеофиксация с едновременно измерване на скороста и без.
Стационарен и в патрулен автомобил.

Препоръчани радар детектори - Sho-Me G-800 Signature и SilverStone F1 Sochi Z го засичат от разстояние 700 м.

12. Радар Бинар

.jpg БИНАР - 1.jpg Размер: 5.19 KB  Сваляния: 58
.jpg БИНАР - 2.jpg Размер: 11.21 KB  Сваляния: 58
.jpg БИНАР - 3.jpg Размер: 11.58 KB  Сваляния: 58


Работна частота: К-диапазон
Детектируема скорост: 20-300 км/ч
Разстояние за измерване на скороста: 300 м
Работна честота - 24.050 – 24.250 GHz

Ръчен измерител на скороста. Предназначен за видеофиксация. Снима с две камери - в лентата за движение и в едър план.
Полицейският радар търси цели самостоятелно. Избира най-бързата цел и измерва скороста и.
Може да се използва както мобилна засада, така и от движещ се патрулен автомобил.

Препоръчани радар детектори - SilverStone F1 – 550 м до целта. Неолайн до 600 м.

13. Радар Арена

.jpg АРЕНА.jpg Размер: 14.54 KB  Сваляния: 58


Работна частота: К-диапазон
Детектируема скорост: 20-250 км/ч
Разстояние за измерване на скороста: до 1,5 км
Работна честота - 24.1 ± 0.1 GHz

Тринога.

14. Други

           

Радар Радис - 24.15 ±0,1 GHz  (К-диапазон)
Радар Rapyr -
Радар SOKOL-M и FALCON-VISA -
"Азимут" -
"Одисей" -
Светодиод - лазерен радар
"Паркон" - идентифицира спиране на забранени места
Стационарен радар Комплекс KKDDAS "arrow 01 Art" - 24050-24250 MHz (k-диапазон). Обхват на измерените скорости: 20-300 км/ч.
Барьер 2-2М - Х-диапазоне (10,525±0,025 GHz).
ПКС-4 - 13,600+-50 GHz Х-диапазоне
Рапира 1 - Диапазон К - 24.15 ± 0,1 GHz
Спектр 1 - 10525 ± 25 GHz - Х-диапазон
Лира-1 - 10.525+- 0.05 GHz
ГРОМ-1 - от семейството на Кордон
АПК "ПОТОК" и АПК "Сова-2"
ЗАО "Оливера"
Автоскан М02, Автоскан-П, Автоскан-С, Автоскан-М - 24.150 ± 0,1 GHz
MESTA 2200 VM Фирма "Sagem Securite", Франция - - Диапазон К - 24,150 GHz
RAMET AD9T - Фоторадар - Диапазон Ка - 34,00 GHz и 34,30 GHz (актуально за Украйна )
Multanova 6F - Диапазон Ка - 34,36 GHz, маломощeн фоторадар
TRAFFIPAX Speedophot - Диапазон К - 24,150±0,1 GHz
MultaRadar S580 - Диапазон К - 24,100 GHz
TraffiStar SR590
Accuspeed, мод. ASD 0350А, ASD 0700А, ASD 1000 А, ASD 1400 А, ASD 2100А Фирма "George Kelk Corporation"
"Аргус 11" С, "Аргус 11" П, "Аргус 11" А, "Аргус 11" М
VOCORD Traffic
ПДД ПТИК "Одиссей"
АПК "ПОТОК-М" разполага се в микробус. Поток-С-стационарен вариант


В тази тема е събрана информация от руски сайтове и не казвам, че тази информация е на 100% вярна. Не живея в Русия и не мога да потвърдя написаното по-горе. 

[Изображение: cobra-bar.png][Изображение: silverstone-sochi-bar.png][Изображение: waze-bar.png][Изображение: bmw-bar.jpg]

Отговори
#2
Photo 

"ДЕКАРТ" Комплекс фотовидеофиксация за измерване на скоростта.

[attachment=64]
Отговори
#3

КИПТ "Азимут 3"


[Изображение: azimut-3-jpg.72525]

Най-новата универсална система за фото-видеофиксация на интегриран контрол за пътни нарушения

КИПТ "Азимут 3" е хардуерен комплекс за фото и видео запис от последно поколение.
Скорост на лентите + Средна скорост на движение на превозното средство

Стриктно проследяване на нарушения на трафика. Разпознава най -малко 95% от автомобилните табели.
Благодарение на толкова високо ниво на работа, практически всички нарушения на движението се записват.
Строг контрол на спазването на ограничението на скоростта от превозни средства. Оборудването регистрира случаи на превишаване на скоростта с висока точност.
"Азимут 3" има минимална грешка при измерване на скоростта: 1 км / ч в диапазона от 5 до 100 км; 1% в диапазона от 100 до 255 км / ч.
Поради това се решава въпросът за всички онези случаи, когато скоростта на превозното средство е близо до горната граница и шофьорите в бъдеще се опитват да оспорят законността на постановлението.
Не се открива от радарни детектори. Безрадарният метод за измерване ви позволява да контролирате максимално спазването на правилата за движение от водачите през цялото пътуване.
Измерва средната скорост на превозното средство: на произволен брой участъци с дължина 500 m и повече.
Записът на превишена скорост се извършва за всеки отделен участък от системата за движение по пътищата.


Единна мрежа за управление

Минималните срокове за разполагане на стационарни линии за управление поради модернизирания дизайн на оборудването.
Високоточните IP камери имат разширено зрително поле и позволяват на една камера да заснеме три ленти.
Лесна връзка с канали за предаване на информация. Не изисква връзка със специални и високоскоростни комуникационни канали и в същото време ви позволява да се свържете с центъра за данни по най-удобния начин.
Възможност за персонализиране на видеозапис според регионалните изисквания на ЦАФАП. Видеозаписът може да се формира според специфични изисквания и да има различна продължителност.
Висока надеждност на системата. Новият модел на семейството комплекси Азимут е оборудван с допълнителна защита срещу външни фактори:
от прекъсване на електрозахранването до гръмотевични бури.
Безспорна доказателствена база. Високото качество на IP камерите позволява да се получават материали, в които са видими не само регистрационният номер на нарушителят, но и различни предмети, от пътни знаци до светофари и знаци, разположени в контролираната зона.
Благодарение на висококачественото изображение върху фото и видео материалите, служителите на ЦАФАП могат бързо да обработват материали и да доказват фактите за нарушения на движението.
Интеграция в ИТС. Комплексът Азимут е интегриран в Интелигентната транспортна система (ИТС) заедно със Спектър АСУДД.
Поради информацията, получена от камерите за наблюдение, системният оператор следи ситуацията с трафика онлайн и при необходимост
пренасочва потоците от трафик към по-малко натоварени кръстовища. "Азимут 3" е комплекс от фото и видео запис, чиято цена е оптимизирана с максималните възможности, предоставяни от оборудването.

Диапазон - от 5 до 255 км/ч
Честота в Hz  - 50 ± 1,0
Число ленти  - до 8
Диапазон на температурите - от -40 до +50 (Азимут 3-01), от -5 до +40 (Азимут 3-02) или от -50 до +60 (Азимут 3-03)
ПП - Проблемът със скоростта може лесно да реши, като просто се спре някъде встрани за няколко минути.
Отговори
#4

Хардуерен и софтуерен комплекс "Кибер-шериф"

Предназначение

Бордовият хардуерен и софтуерен комплекс "Cyber-Sheriff" е набор от гъвкаво конфигурируеми усъвършенствани системи и модули, свързани помежду си. Архитектурата на бордовия хардуерен и софтуерен комплекс осигурява централизиран контрол на всички информационни потоци и интелигентни устройства на борда на превозното средство в реално време. Монтира се на патрулен автомобил в експлоатация, без промяна на дизайна.

[Изображение: cs_car.jpg]
[Изображение: cs_radar.jpg]

Комплексът е предназначен да изпълнява следните задачи:
-автоматично разчитане и идентификация на регистрационния номер на превозното средство от изображения, получени директно от телевизионния видео сензор;
-автоматична проверка на обекти в издирвателните бази с допълнително уведомяване на инспектора;
-определяне на местоположението, скоростта и посоката на движение на патрулния автомобил по картата на района с помощта на географски информационни системи;
-контрол на скоростта на превозни средства, попаднали в контролната зона на комплекса, с фиксиране на нарушения на ограничението на скоростта;
-фото и видеозаснемане на всички МПС, влезли в контролната зона на комплекса;
-видео и аудио запис на обстановката в купето на патрулния автомобил;
-способността за работа в стационарен режим или по време на шофиране;
-търсене на превозно средство по държавен регистрационен номер;
-възможността за взаимодействие с други бази данни от различни FIS структури при наличие на допълнителен затворен канал;
-показване на списък с видеозаписи за доказателствена база при фиксиране на нарушения на "Движение на редове", "Пресечна точка на твърди" и др .;
-бързо добавяне на номера на превозни средства към централизираната база данни за търсене;
-елиминиране на влиянието на човешкия фактор върху резултата от работата;
-съхраняване на фото- и видеоматериали както в "БАПК Кибер-Шериф", така и пренос на данни до центрове за събиране и анализиране на информация (ситуационни центрове, софтуерни и хардуерни системи за анализиране на ситуацията по пътищата);
-възможността за онлайн видео излъчване от местопроизшествието.


Принципът на действие на комплексите:

- при измерване на скоростта на превозното средство се основава на честотната разлика между
излъчвания от комплекса радарен сигнал и сигнала, отразен от движещите се превозни средства (ефект на Доплер);

- при определяне на текущите стойности на времето и координатите, въз основа на получаването
на стойностите на времето от националната скала на координираното време UTC (SU) и стойностите на
координатите от приемника на глобалния спътник система ГЛОНАСС / GPS.

Комплексите се предлагат в четири модификации: CS-SVAR, CS-MVAR, CS-BVAR,
CS-BVA. Модификациите се различават по дизайн, състав и
местоположение по време на работа.

CS-SVAR е стационарна модификация. Модификацията е предназначена да работи в
непрекъснат режим и се поставя трайно върху подпори, стелажи и други елементи на
пътното строителство. Модификацията включва радарен блок тип B1,
превключващ блок . Тази модификация е предназначена за измерване на скоростта на превозното средство,
определяне на текущото време и местоположение на комплексите.

CS-MVAR е мобилна модификация. Модификацията е предназначена да работи в
непрекъснат режим за ограничен период от време и се поставя на
стативи, стативи и др. Модификацията е радарен блок тип В2. Тази
модификация е предназначена за измерване на скоростта на превозното средство, определяне на текущото
време и местоположение на комплексите.

CS-BVAR - бордова модификация. Модификацията е проектирана да работи
непрекъснато за ограничен период от време и се поставя на борда на
превозни средства. Модификацията включва радарен блок тип C1, видео сензор,
захранващ блок, превключващ блок, включващ блок за управление и блок за
безопасност. Тази модификация е предназначена за измерване на скоростта на превозното средство,
определяне на текущото време и местоположение на комплексите.

CS-BVA - бордова модификация. Модификацията е проектирана да работи
непрекъснато за ограничен период от време и се поставя на борда на
превозни средства. Модификацията включва видео сензор, захранване,
превключващ блок, включващ блок за управление и предпазен блок. Тази
модификация е предназначена за определяне на текущото време и местоположение на
комплексите.


[Изображение: sherif1-png.60077]
[Изображение: sherif2-png.60076]
[Изображение: buklet2019_2.jpg]
Работна частота: К-диапазон
Детектируема скорост: 20-300 км/ч
Работна честота - 24.050 до 24.250 GHz
Работа при температури - 30ºС  +40ºС
Отговори


Теми, които вероятно са свързани...
Тема: / Автор Отговори: Прегледи: Последна публикация

Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)